هافبک دفاعی تیم فوتبال پیکان همچنان می‌خواهد به حضورش در این تیم ادامه دهد.

ماهان رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد عملکرد پیکان در فصل جاری گفت: ما در مجموع خوب نتیجه گرفتیم و حتی می‌توانستیم به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم برسیم. ما در سه بازی تعیین‌کننده برابر استقلال خوزستان، صنعت نفت و استقلال تهران فقط یک امتیاز گرفتیم و این موضوع نقش مهمی در ناکامی‌مان در رسیدن به کسب سهمیه داشت. البته در برخی از بازی‌های این فصل از داوری ضربه خوردیم و بدشانسی هم آوردیم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال پیکان در ادامه افزود: الان هم پیکان جایگاه خوبی دارد و این تیم می‌تواند در فصل آینده نیز مدعی جدی کسب سهمیه باشد. فقط امیدوارم پیکان مورد حمایت قرار بگیرد تا در فصل آینده شرایط بهتری داشته باشد.

وی در خصوص عملکرد خودش در این فصل تصریح کرد: امسال هم نسبتاً برای من خوب بود و تجربیات زیادی را به دست آوردم. الان هم شرایط خوبی دارم و خوشحالم که چهار سال شاگرد جلالی بودم. او به همراه سایر اعضای کادر فنی پیکان از جمله مجید صالح و حمید مطهری، واقعاً روی موفقیت تیم و پیشرفت بازیکنان وقت می‌گذارند و تلاش آنها واقعاً باارزش است.

رحمانی در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیتش برای فصل آینده به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: قرارداد من تمام شده، ولی اولویتم برای فصل بعد پیکان است و امیدوارم شرایط برای ماندنم در این تیم فراهم شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.