سرمربی باواریایی‌ها در آستانه دیدار با هانوفر از دو دروازه‌بان تیمش تمجید ویژه‌ای کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یوپ هاینکس در آستانه دیدار عصر فردا (شنبه) شاگردانش در خانه هانوفر در هفته سی‌ویکم بوندس‌لیگای آلمان در خصوص بازگشت دروازه‌بان نامدار تیمش به تمرینات و احتمال استفاده از او در بازی‌های پیش‌روی تیمش گفت: از پیشرفت کلی نویر همگی رضایت کامل داریم. او در سطح جهانی کار می‌کند. در مورد اولریخ هم باید بگویم که او پس از مانوئل نویر، دومین دروازه‌بان برتر بوندس‌لیگا است. هنوز زود است که بخواهم در مورد استفاده از نویر یا اولریخ تصمیم‌گیری کنم. می‌دانم که دارم چه کار می‌کنم. من برنامه خاص خودم را دارم، برای بازی با هانوفر، بازی با رئال مادرید و به خصوص رویای کسب سه‌گانه قهرمانی.

وی در خصوص رویارویی شاگردانش با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: ابتدا به بازی با هانوفر فکر می‌کنم و سپس به بازی چهارشنبه مقابل رئال مادرید. همیشه گفته‌ام که باید در بوندس‌لیگا هم ریتم خود را حفظ کنیم.

سرمربی باواریایی‌ها همچنین برای شنول گونش، سرمربی بشیکتاش که در دربی شب گذشته استانبول به دلیل برخورد جسمی با سرش راهی بیمارستان شد، آرزوی بهبودی هر چه سریعتر کرد. سرِ گونش در این ماجرا ۵ بخیه خورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.