سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: تیم برق جدید موقعیت‌های خوبی در دیدار با ما داشت، اما خوشبختانه توانستیم با پیروزی در این دیدار عیدی خوبی به هواداران‌مان بدهیم.

علی کلانتری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل برق جدید شیراز در هفته بیست‌و‌هشتم لیگ دسته اول اظهار داشت: بازی سختی بود. وضعیت تیم برق در جدول به نحوی بود که می‌خواست با سه امتیاز این دیدار وضعیتش را بهتر کند و ما هم می‌خواستیم جایگاه‌مان را در جدول از دست ندهیم.

وی ادامه داد: شرایط در ۱۰ دقیقه ابتدای مسابقه سخت و بازی احساسی بود، اما هر چه از زمان بازی گذشت، وضعیت بهتر شد و تیم ما توپ و میدان را در اختیار گرفت. خوشبختانه فرصت‌های زیادی داشتیم که دو گل به ثمر رساندیم و یک گل‌مان را هم داور به اشتباه مردود اعلام کرد. تیم برق هم چند موقعیت خوب داشت اما خدا را شکر در آستانه سال نو، عیدی خوبی به هواداران‌مان دادیم.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در مورد اینکه تیمش از رتبه‌های میانی جدول کم کم به رده دوم جدول لیگ دسته اول صعود کرده است، گفت: اگر یادتان باشد من همان ابتدای لیگ گفتم که در نیم‌فصل دوم تیم‌های بالای جدولی امتیاز از دست خواهند داد و تیمی موفق خواهد بود که بتواند امتیازات را جمع کند. ما شش بازی سخت دیگر در پیش داریم و ان‌شاءالله تیم‌ها بازی جوانمردانه انجام دهند و هر تیمی هم حقش بود به لیگ برتر صعود کند.

«آیا از عملکرد تیم فجر در سال ۹۶ راضی هستید؟»، کلانتری در پاسخ به این پرسش گفت: من از تیمم راضی هستم، ما در رده هفدهم جدول قرار داشتیم و الان به رده دوم رسیده‌ایم، این راه را ساده طی نکردیم. در این راه اول توکل به خدا و بعد همدلی کل باشگاه و مسئولان استان باعث این موفقیت شده است. اگر غیر از این هم باشد نمی‌شود موفق شد. فجرسپاسی یک باشگاه صادق است که حق هیچ بازیکنی را نادیده نمی‌گیرد، به همین دلیل هم است که بازیکنان با جان و دل برای موفقیت آن تلاش می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.