داور فوتبال کشورمان گفت به تشریح ماجرای دیدار چای ناطق لاهیجان و شاهین انزلی پرداخت.

حمید حاج ملک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره درگیری تماشاگران با او و داور چهارم دیدار تیم‌های چای ناطق لاهیجان و شاهین انزلی در لیگ استان گیلان اظهار داشت: در جریان بازی بازیکنی بی احترامی نکرد و تنها دقیقه ۳۵ بازیکنی از تیم چای ناطق لاهیجان که ذخیره بود اخراج شد. دقیقه نود، داور چهارم قصد داشت وقت اضافه را اعلام کند، پسر مدیرعامل چای ناطق که ذخیره این تیم بود، به داور چهارم مشت زد و تابلوی تعویض به او برخورد کرد. مدیرعامل چای ناطق هم برای دعوا به کنار زمین آمد و به همراه گروهی از تماشاگران او و کمک داور اول را کتک زدند.

«کسی کوچک‌ترین بی احترامی به من نکرد.» وی افزود: تعداد افراد نیروی انتظامی کم بود و برای اینکه جلوی تماشاگران را بگیرد، اسپری فلفل زد و با توجه به اینکه قدم بلندتر بود و برای جدا کردن رفته بودم، اسپری به چشمم خورد و ۲۰ دقیقه روی زمین افتاده بودم. این اتفاق همه ماجرایی بود که برای شما تعریف کردم.

داور فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: متأسفانه ناجوانمردانه داور چهارم و کمک داور را زدند. کل دنیا به داوری اعتراض می‌کنند، اما در ایران کسی به داوری اهمیت نمی‌دهد و اصلا امنیت نداریم. چطور می‌شود با چهار نفر مأمور تماشاگران را کنترل کرد؟ داور چهارم و کمک داور چه گناهی دارند که باید کتک بخورند؟ متأسفم و چیز دیگری نمی‌توانم بگویم. فقط می‌توانم بگویم «ان‌شاء‌الله» درست می‌شود!

حاج ملک در پایان عنوان کرد: حکایت فوتبال ما شده بازیکن و مربی، کسی به داور نگاه نمی‌کند. اگر داوری شهید هم بشود، تنها یک تسلیت می‌گویند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.