در مرحله نیمه نهایی جام حذفی دیدار دو تیم فوتبال استقلال خوزستان و خونه به خونه مازندران در ۹۰ دقیقه وقت قانونی برنده نداشت و بازی در وقت‌های اضافه با پیروزی تیم دسته اولی خونه به خونه به پایان رسید.

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی دیدار دو تیم فوتبال استقلال خوزستان و خونه به خونه مازندران در ۹۰ دقیقه وقت قانونی برنده نداشت و بازی در وقت‌های اضافه با پیروزی تیم دسته اولی خونه به خونه به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز بین دو تیم استقلال خوزستان و خونه به خونه مازندران آغاز شد که بازی در پایان ۹۰ دقیقه وقت قانونی با نتیجه مساوی یک بر یک  به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در پایان دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای اضافه تیم خونه به خونه با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و فینالیست جام حذفی شد.

خونه به خونه قرمزپوش و لیگ یکی در فینال که در اردیبهشت ماه ۹۷ در خرمشهر برگزار می شود به مصاف تیم استقلال تهران می‌رود.

داور: حمید حاج ملک

کمک داوران: علیرضا ایلدروم، محمد عطایی

کارت زرد: روح الله باقری، عسکرانی کاظمی، مهدی خیری از خونه به خونه ابوالفضل علایی، حکیم نصاری، علیرضا زندوی از استقلال خوزستان

کارت قرمز:- بهمن روشنایی( سرپرست استقلال خوزستان دقیقه ۴۶) ابراهیم محمودی( سرپرست خونه به خونه دقیقه ۴۶)

گل: میثم دورقی( دقیقه ۱۵- پنالتی) برای استقلال خوزستان، روح الله باقری( دقایق ۶۲ و ۹۸ و۱۲۰) برای خونه به خونه

ترکیب استقلال خوزستان:

وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی ، محمد آرام‌طبع( از دقیقه ۳۹ علیرضا دغاغله)  ،ابوالفضل علایی ،میثم دورقی ، دانیال ماهینی( از دقیقه ۲۵ فرید بهزاد کریمی)  ،حکیم نصاری  ، سعید زارع  عادل کلاه‌کج  ،اسماعیل شریفات( از دقیقه ۵۰ سید علیرضا زوندی) ،  جونیور مارینی

سرمربی عبدالله ویسی

ترکیب تیم خونه به خونه مازندران:

ناصر سالاری، محمد قاسمی نژاد( از دقیقه ۸۵ رضا معقولی)، روح الله باقری ،  مهران امیری ،  حمیدرضا دیوسالار،   محمدامین حاجی محمدی ،  محمد قریشی ، وفا هخامنش ، مهدی حنفی ،  مهدی خیری( از دقیقه ۱۱۰ سیدمحمد کریمی) ،  سجاد آشوری( از دقیقه ۶۳ عسکرانی کاظمی)

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

شرح بازی:

گل استقلال خوزستان: دقیقه ۱۳  حمیدرضا دیوسالار مدافع خونه به خونه با بی احتیاطی روی  اسماعیل شریفات بازیکن استقلال خوزستان مرتکب یک خطای پنالتی شد و میثم دورقی این ضربه را تبدیل به گل استقلال خوزستان کرد.

دقیقه ۱۸ روح الله باقری در محوطه جریمه استقلال خوزستان سرنگون شد که بازیکنان و مربیان خونه به خونه اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور به مهاجم خونه به خونه کارت زرد به خاطر شبیه‌سازی نشان داد.

دقیقه ۲۵ دانیال ماهینی به دلیل مصدومیت جای خود را به فرید بهزاد کریمی داد این اولین تعویض اجباری استقلال خوزستان بود.

دقیقه ۳۹ علیرضا دغاغله جانشین محمد امین آرام طبع شد و این دومین تعویض اجباری ویسی در این مسابقه بود. آبی پوشان اهوازی در نیمه اول دو بازیکن‌شان مصدوم شدند و سرمربی مجبور به انجام دو تعویض اجباری شد.

نیمه دوم:

داور بازی قبل از اینکه سوت بازی را به صدا دربیاورد سرپرست دو تیم را به دلیل درگیری در پایان نیمه اول از روی نیمکت‌ها اخراج کرد.

دقیقه ۵۰ سومین تعویض اجباری استقلال خوزستان انجام شد و سید علیرضا رندوی جانشین اسماعیل شریفات مصدوم شد. این سومین تعویض اجباری ویسی در این بازی بود.

گل مساوی خونه به خونه: دقیقه ۶۲ اشتباه مدافع استقلال خوزستان باعث شد که روح‌الله باقری توپ ربایی کند و با یک شوت دقیق گل مساوی تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه ۸۴: شوت قاسمی نژاد از داخل محوطه جریمه به تیرک دروازه‌ استقلال خوزستان خورد تا بازی همچنان مساوی ادامه داشته باشد.

دقیقه ۸۷: مهاجم خونه به خونه در موقعیت آفساید توپ را وارد دروازه استقلال خوزستان کرد.

نیمه اول وقت اضافه:

دقیقه ۹۵ کاظمی بعد از فرار از تله آفساید دروازه بان استقلال را هم دریبل کرد اما نتوانست دروازه خالی را باز کند و توپش از کنار دروازه به اوت رفت.

گل دوم خونه به خونه: در دقیقه ۹۸ ارسال بازیکنان خونه به خونه را دروازه‌بان استقلال خوزستان ناقص دفع کرد و در برگشت روح‌الله باقری گل دوم تیمش را زد.

دقیقه ۱۰۶ بازیکنان استقلال خوزستان معتقد بودند که توپ به دست مدافع خونه به خونه خورده و باید خطای پنالتی اعلام شود اما داور کرنر اعلام کرد.

نیمه دوم وقت اضافه:

استقلال خوزستان درابتدای نیمه دوم وقت های اضافه تهاجمی بازی کردند اما در ادامه تیم خونه به خونه به دنبال کنترل بازی و استفاده از ضد حملات بود.

دقیقه ۱۱۴ روح الله باقری در موقعیت تک به تک با شیخ ویسی قرار گرفت اما دروازه بان استقلال خوزستان  توپ را مهاجم خونه به خونه گرفت.

دقیقه ۱۱۵ روح الله باقری یک فرصت گلزنی دیگر را از دست داد و شوت او را دروازه بان استقلال خوزستان مهار کرد.

دقیقه ۱۲۰

روح الله باقری در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت دقیق گل سوم خودش و خونه به خونه را به ثمر رساند.

باقری در این مسابقه هت تریک کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )