رئیس هیأت فوتبال استان مازندران گفت: از صدا و سیما می‌خواهم که دیدار خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر را به صورت زنده روی آنتن ببرد.

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران گفت: از صدا و سیما می‌خواهم که دیدار خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر را به صورت زنده روی آنتن ببرد. غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر در روز یکشنبه هفته آینده در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول گفت: از مدت‌ها قبل جلسات هماهنگی با مسئولان اداره کل ورزش استان و همچنین سایر نهادهای مربوطه مثل نیروی انتظامی و همچنین شورای تأمین استان را برای این بازی برگزار کرده‌ایم پس مسابقه دو تیم همواره حساسیت‌های زیادی دارد به خصوص اینکه جایگاه دو تیم هم در جدول بسیار به هم نزدیک است و هر دو تیم در کورس قرار دارند.

وی افزود: دو تیم اگرچه در طول ۹۰ دقیقه با یکدیگر رقیب خواهند بود اما خارج از زمین مسابقه همه با هم دوست و برادر هستیم و همه اهل یک ولایت هستیم. جلساتی با معاونت سیاسی استان که فرماندار شهر بابل است و همچنین هیأت فوتبال شهرستان بابل برگزار شده است، سازمان لیگ نیز تمام تلاشش را انجام داده تا این مسابقه به بهترین شکل ممکن برگزار شود. روز پنج‌شنبه جلسه شورای تأمین استان با حضور مسئولان شهرستان بابل و همچنین فرماندار محترم این شهر و فرمانده‌هان نیروی انتظامی استان برگزار می‌شود. اقدام‌های فرهنگی مناسبی هم برای این مسابقه انجام شده، مسئولان حراست اداره کل ورزش و جوانان استان هم پنج‌شنبه بعد از ظهر نشستی با لیدرهای دو باشگاه برگزار می‌کنند، همه در تلاشند تا یک بازی خوب را برگزار کنند. برد و باخت در فوتبال وجود دارد و نتیجه هم دست خداست. از هواداران دو تیم هم می‌خواهیم که فقط تیم خودشان را تشویق کنند و به حواشی توجهی نکنند.

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران با اشاره به نزدیکی دو شهر بابل و قائمشهر گفت: این دو شهر فقط ۱۵ کیلومتر با یکدیگر فاصله دارند و برد و باخت فوتبال هم یک امر طبیعی است، اگر در این بازی هرکس وظایف خودش را به درستی انجام دهد شاهد برگزاری یک بازی جذاب و زیبا خواهیم بود ضمن اینکه باید بگویم ۸۰ درصد ظرفیت ورزشگاه بلیت‌فروشی می‌شود و در واقع حدود ۳ هزار و ۶۰۰ بلیت برای این بازی به فروش می‌رسد و فقط ۱۰ درصد گنجایش ورزشگاه هم به تیم میهمان یعنی نساجی قائمشهر می‌رسد.

بهروان در مورد شرایط ورزشگاه هفتم‌تیر بابل گفت: این ورزشگاه مورد بازسازی قرار گرفته و نقص‌هایش تا حدود زیادی برطرف شده است، امام جمعه شهر هم پیگیر بازسازی ورزشگاه بود، با حضور چنین شخصیت‌های بزرگی روند اقدام‌های مثبت سریعتر انجام می‌شود.

وی در مورد اینکه اما هواداران دو تیم برای یکدیگر کُری‌های زیادی خواندند و حتی صحبت از گرفتن انتقام روی سکوهاست، گفت: کُری‌خوانی نمک ورزش است، هواداران دو تیم هم به تیم‌هایشان علاقه دارند و همه ما از استان مازندران هستیم و باید فرهنگ بالای خود را به نمایش بگذاریم. دو تیم هم قطعاً همکاری لازم را خواهند کرد و هر دو باشگاه خواستار حضور یگان ویژه نیروی انتظامی در ورزشگاه شدند اما بحث انتقام در میان نیست، اتفاقاتی که فصل گذشته در این ورزشگاه افتاد خوشایند نبود و ورزشگاه اکنون بازسازی شده است، من آرزو می‌کنم که هر دو تیم به لیگ برتر برسند، هر دو تیم هم بسیار محترم هستند و از جمله تیم‌های پرهوادار لیگ یک محسوب می‌شوند.

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران ادامه داد: در برخی از شهرها در لیگ یک تماشاگر کمی به ورزشگاه می‌رود اما این دو تیم در بازی‌های خانگی‌شان ورزشگاه لبریز از تماشاگر می‌شود از صدا و سیما هم خواهش می‌کنم این بازی را به صورت زنده پخش مستقیم کند زیرا در این صورت تماشاگرانی که علاقه‌مند به دیدن این بازی هستند کمتر به ورزشگاه می‌آیند و شرایط بهتری برای علاقه‌مندان به فوتبال رقم می‌خورد. از صدا و سیمای استان هم تشکر می‌کنم که همواره به ورزش لطف داشته است، قطعاً پخش مستقیم این بازی به برگزاری مسابقه بهتر کمک خواهد کرد.

بهروان در مورد داوری مسابقه گفت: من با فریدون اصفهانیان رئیس محترم کمیته داوران فدراسیون فوتبال تماس گرفتم و از او خواستم که بهترین گزینه ممکن برای قضاوت این بازی را انتخاب کند، اسمی از داوری نبردم اما از اصفهانیان خواستم با توجه به حساسیت زیاد بازی یک تیم داوری مجرب برای این بازی انتخاب کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )