تبریز - سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان گفت: سن بازیکنانم خیلی بالا است و این کیفیت کار ما را پایین می آورد و برای همین به دنبال جوانگرایی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر جان سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: فوتسال ایران در آسیا معروف است و ما هم کشوری در حال پیشرفت هستیم تا بتوانیم به جایگاه بهتری برسیم.

وی سپس با بیان اینکه از میزبانی ایران و شهر تبریز تشکر می کنم، ادامه داد: میزبانی شهر تبریز تا اینجا خوب بوده است و کیفیت خدمات و امکانات در این شهر بالا است.

سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان سپس با بیان اینکه برنامه ای سه ساله برای تزریق بازیکنان جدید به بدنه فوتسال قرقیزستان دارم، افزود: به خاطر باخت های اخیری که داشتیم تیم ما موقعیت خود را در فوتسال آسیا از دست داده است.

امیرجان با اشاره به اینکه تلاش می کنیم به جایگاه قبلی خود بازگردیم، ابراز داشت: ما کشوری در حال توسعه هستیم و امیدوارم در این مسابقات خوب کار کنیم و پدیده این مسابقات باشیم.

مرحله مقدماتی جام ملتهای فوتسال آسیا از فردا در منطقه آسیای مرکزی به میزبانی تبریز آغاز می شود. در این مرحله، هفت تیم حضور دارند و در قالب دو گروه ۴ و ۳ تیمی با یکدیگر رقابت می کنند.

تیم های اول هر گروه در نهایت جواز حضور در مسابقات جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۸ را کسب می کنند.

مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت‌های آسیا در منطقه آسیای مرکزی از فردا یکشنبه به میزبانی تبریز آغاز می‌شود و تیم ایران هم به مصاف افغانستان می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.