تبریز - نشست خبری سرمربیان دو تیم ملی فوتسال تاجیکستان و ترکمنستان برگزار شد و این دو سرمربی به سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شادی اف سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: سه سال است که ما در حال تمرین هستیم و تیم ما خیلی تیم جوانی است و هفت نفر از تیم جوانان در تیم فعلی ما هستند.

وی با بیان اینکه امیدوارم مسابقات حساس و خوبی را شاهد باشیم، افزود: امیدواریم که بتوانیم نمایش خوبی ارائه دهیم.

شادی اف در خصوص تیم افغانستان نیز اظهار داشت: این تیم را به خوبی می شناسم و می دانم که سطح فنی افغان ها بالا رفته است و دیدارهای سختی با آنها و تیم ملی ایران داریم.

وی در پایان در خصوص پیش بینی اش از این مسابقات گفت: امیدوارم تا فینال پیش برویم.

بازیکنان تیم ملی فوتسال ترکمنستان جوان و آینده دار هستند

عوض اف سرمربی تیم ملی فوتسال ترکمنستان نیز در این نشست خبری گفت: بازیکنان تیم ملی فوتسال ترکمنستان جوان و آینده دار هستند.

وی با بیان اینکه تبریز شهر خیلی زیبایی است و اینجا را خیلی دوست دارم، گفت: از اینکه اینجا هستیم خیلی خوشحالم و از امکاناتی که در اختیار ما گذاشته اند، تشکر می کنم.

سرمربی تیم ترکمنستان سپس با اشاره به سطح بالای این مسابقات و اینکه تیمش برای ارائه بازی های خوب آماده است، گفت: تیم ما یک سال است که در حال آمادگی است و برای مسابقات سال ۲۰۱۷ آماده می شویم.

مرحله مقدماتی جام ملتهای فوتسال آسیا از فردا در منطقه آسیای مرکزی به میزبانی تبریز آغاز می شود. در این مرحله، هفت تیم حضور دارند و در قالب دو گروه سه و چهار تیمی با یکدیگر رقابت می کنند.

تیم های اول هر گروه در نهایت جواز حضور در مسابقات جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۸ را کسب می کنند.

مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت‌های آسیا در منطقه آسیای مرکزی از فردا یکشنبه به میزبانی تبریز آغاز می‌شود و تیم ایران هم به مصاف افغانستان می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.