روسای فدراسیون‌های لبنان، عمان، فیلپین و سری لانکا در پیامی به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ را تبریک گفتند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، 

حیدر هاشم، رئیس فدراسیون فوتبال لبنان در نامه‌ای صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ را به مهدی تاج تبریک گفت. در نامه رئیس فدراسیون فوتبال لبنان آمده است: لازم است از سوی فدراسیون فوتبال لبنان و کارکنان این فدراسیون، صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را تبریک بگویم. فوتبال ایران همیشه در آسیا سرآمد بوده است و امیدوارم بتواند در جام جهانی نماینده شایسته‌ای برای فوتبال آسیا باشد.

آرناتا ماریانو، رئیس فدراسیون فوتبال فیلیپین هم در نامه‌ای به همتایش مهدی تاج صعود تیم ملی فوتبال ایران را به جام جهانی روسیه تبریک گفت. در این نامه آمده است: از صمیم قلبم صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را به شما و اعضای تیم ملی فوتبال تبریک می‌گویم. تیم ملی فوتبال ایران در این رقابتها نشان داد که همچنان یکی از قدرت‌های برتر قاره آسیاست و من مطمئنم که در روسیه که بزرگترین رقابت جهانی است، ایران می‌تواند از نام و اعتبار فوتبال آسیا دفاع کند.

وهاب سید سالم، رئیس فدراسیون عمان هم با ارسال نامه‌ای موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان را تبریک گفته و خطاب به تاج نوشته است: فدراسیون فوتبال عمان ضمن تبریک ویژه به خاطر صعود ایران به جام جهانی بهترین آرزوها را برای تیم ملی ایران در راه آمادگی‌اش برای رفتن به روسیه دارد و با توجه به عشق بی‌پایان مردم ایران به فوتبال و تلاش‌های بازیکنان خوب ایران مطمئن است تیم ملی ایران در جام جهانی برای فوتبال آسیا آبروداری خواهد کرد. من می‌دانم که چقدر برای رسیدن به جام جهانی زحمت کشیده‌اید و بازیکنان تمرینات سختی را پشت سر گذاشته‌اند.

آنورا داسیلوا، رئیس فدراسیون سری لانکا نیز در نامه ای خطاب به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نوشت: شکی نیست که تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ – روسیه از خود عملکرد بی نظیری را به نمایش گذاشته است. به شما اطیمنان می دهم که  میلیون ها سری لانکایی برای تیم ملی فوتبال ایران از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )