مهاجم تیم فوتبال پیکان تهران گفت: بابت درآوردن پیراهنم اشتباه کردم و در گذشته هم این تجربه تلخ را انجام داده بودم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی آقاخان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس تهران گفت: به این برد خیلی نیاز داشتیم و توانستیم سه امتیاز حساس را از آن خود کنیم.

وی تاکید کرد: کاملا در نیمه اول بر بازی مسلط بودیم و در نیمه دوم هم با ارائه یک بازی منطقی اجازه گلزنی به حریف پرقدرت خود را ندادیم.

وی در خصوص درآوردن پیراهنش پس از زدن گل گفت: باید بگویم اشتباه کردم و این تجربه تلخ را در گذشته هم انجام داده بودم و یک کارت زرد بیهوده از داور گرفتم و مطمئن باشید پس از زدن گل چنین حرکتی انجام نخواهم داد.

آقاخان ضمن عذرخواهی از هواداران پرسپولیس به خاطر شادی پس از گلش گفت: من از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم؛ جو گیر شده بودم و نفهمیدم چه کاری انجام دادم. من با تمام بازیکنان استقلال و پرسپولیس دوست هستم و هیچ مشکلی با آنها ندارم اما آنقدر خوشحال بودم که نفهمیدم چه کاری انجام می دهم.

آقاخان در ادامه خاطرنشان کرد: ما توانستیم یک بازی منطقی از خود ارائه دهیم و به پیروزی هم دست یابیم و مطمئن هستم از همین الان این برد را فراموش خواهیم کرد و به دیدار بعدی مان فکر می کنیم.

مهاجم پیکان تهران در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم در هفته های آینده این روند را ادامه داده و به پیروزی های دیگری دست پیدا کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )