مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: برای ادامه همکاری با ۵ تیم تهرانی از جمله استقلال و پرسپولیس باید استعلام نهایی را از اداره مالیات بگیریم.

رضا گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص نامه اداره مالیات به اداره کل ورزش استان تهران مبنی بر اینکه تا زمانی که باشگاه‌ها تهرانی از جمله استقلال، پرسپولیس و نفت با اداره مالیات تسویه حساب نکرده‌اند، اداره کل ورزش تهران با این باشگاه‌ها همکاری نکند، گفت: یک ماه پیش این نامه به ما ابلاغ شد و علاوه بر ۳ باشگاهی که عنوان کردید به داماش ایرانیان و سایپا اعلام کردیم تا مشکلات مالیاتی خود را برطرف کنند. در واقع در ابلاغیه‌ای به این باشگاه‌ها از آنها خواستیم تا با اداره مالیات تسویه حساب کنند و در ادامه نیز این باشگاه‌ها به ما اعلام کردند در حال رفع مشکل هستیم و آن را به مراحل نهایی رسانده و مشکلی وجود ندارد هر چند که برای ادامه همکاری با این باشگاه‌ها باید استعلام نهایی را از اداره مالیات بگیریم.

وی درباره اینکه اصولا اداره کل ورزش در چه زمینه‌هایی با باشگاه‌های تهرانی همکاری می‌کنند، گفت: انواع مجوزها، تمدید فعالیت‌ها، آخرین تغییرات هیأت مدیره و مدیرعامل و تمام کارهای مربوط به باشگاه‌ها و کمیسیون ماده ۵ زیر نظر اداره کل ورزش تهران انجام می‌شود.

گل‌محمدی در ادامه این گفت‌وگو تاکید کرد: در حال حاضر فقط باشگاه نفت مشکلات عدیده‌ای دارد و بقیه باشگاه‌ها در حال رفع مشکل مالیاتی هستند. نفت هم چون همزمان با دو مشکل دیگر از جمله جابجایی مالکیت و جابجایی مدیریت مواجه شد، در زمینه مالیات و تسویه حساب با اداره مالیاتی با اشکالاتی مواجه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مورد اینکه علی کریمی گفته بود حتما آه افرادی پشت سر تیم نفت است، گفت: من هم موضوع را خواندم ولی به آن ورود نمی‌کنم اما تاکید می‌کنم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مشکل باشگاه نفت به دو دلیل حل شود، اول چون نفت باشگاه ریشه‌داری است و دوم به عنوان مدیرکل تهران موظف هستم تیم را در این شهر حفظ کنم. اگر هم مجبور به واگذاری تیم نفت شویم آن را به متقاضیان تهرانی واگذار کرده واز واگذای آن به سایر استان‌ها جلوگیری می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.