طاهری درباره نشست دو ساعته خود با رئیس فدراسیون و مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌ها در گردش امور مالی خود با مشکل مواجه هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران گفت: فوتبال نیازمند این است که قدرت داشته باشد و با تمام قوا به برنامه های خود برسد. در این چند سال متاسفانه این موضوع کم رنگ شده و حق و حقوقی که می توانستیم از حق پخش تلویزیونی دریافت کنیم تا گردش مالی باشگاهها با مشکل مواجه نشود، در اختیار نداشتیم.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال از یک طرف و باشگاهها از طرف دیگر باید به حق خود از لحاظ حق پخش تلویزیونی برسند. چرا که هر کدام از آنها با توجه به برنامه های تدارکاتی و توسعه ای که در زمینه باشگاه‌ها (برای باشگاه‌ها) و تیم های ملی و بسیار از مسائل دیگر (در بخش فدراسیون) فعالیتهای خود را انجام و هزینه های مختلفی را پرداخت می کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه بیان کرد: اگر به موضوع حق پخش تلویزیونی توجه نشود بدون شک فوتبال کشور آسیب می خورد و این در حالی است که حق پخش تلویزیونی در سایر کشورهای دنیا به میران ۶۰ تا ۷۰ درصد پرداخت می شود و این امر متاسفانه تاکنون برای ما رخ نداده است. بر همین اساس از چند وقت گذشته سرفصل موضوعات در حوزه فدراسیون فوتبال، باشگاهها، وزارت ورزش و جوانان و صدا و سیما بحث حق پخش تلویزیونی بوده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه جلسات خوبی با صدا و سیما برگزار شده و به نتایجی هم رسیده ایم. اگر در روزهای آینده نتایج قطعی نشود، مطمئنا پخش مسابقات تلویزیونی با مشکل رو به رو خواهد شد. حق ما، حق پخش تلویزیونی است و نباید از این امر بگذریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.