مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه حمایت حامی مالی این باشگاه در طول ۵۰ سال گذشته بی سابقه بوده است، گفت: ایمان دارم امسال در لیگ می‌درخشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی آجورلو در نشست اعضای تیم تراکتورسازی با حامیان مالی باشگاه با بیان اینکه اگر کمکهای این اسپانسر نبود نمی توانستیم سال گذشته را سپری کنیم، گفت: در ۵۰ سال گذشته تاریخ اولین بار است که یک حامی مالی از باشگاه تراکتورسازی اینگونه حمایت می‌کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: معتقدم که امسال ترکیبی از بازیکنان صاحب سبک و باتجربه در کنار جوانان می‌تواند با سرمربیگری یحیی گل محمدی تیم خوبی برای سال پیش رو رقم بزند.

آجورلو خاطرنشان کرد: ما امسال باید خوب گام برداریم. از گل محمدی تشکر می‌کنم که با جدیت کار خود و تمرینات تیمش را آغاز کرده و ایمان‌دارم که امسال خوش خواهیم درخشید.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: همان‌طور که من سال گذشته دخالتی در امور فنی نداشتم امسال هم مسئولیت فنی تیم با یحیی گل محمدی است که امیدوارم در کنار دستیارانش موفق باشد. حوزه مسئولیت من مدیریت و تأمین اعتبارات است که در همین راستا با حامیان مالی همکاری می‌کنیم و طرح‌های اقتصادی بی سابقه‌ای در باشگاه شکل‌گرفته است.

وی تأکید کرد: از سرخ پوشان این توقع را دارم که همگی کمک کنند تا یک تیم متحد و مقتدر تشکیل دهیم تا به انتظارات هواداران پاسخ دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.