درشرایطی که بسیاری از بزرگ‎ترین باشگاه‌های اروپا به دنبال جذب کیلیان امباپه هستند، پل پوگبا به عنوان گران‌ترین بازیکن دنیا توصیه‌هایی برای نوجوان هموطنش دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیلیان امباپه که فصل گذشته بازی‌های درخشانی در تیم فوتبال موناکو ارائه داد و توجه باشگاه‌های زیادی را به خود جلب کرد، بیش از هر تیمی مد نظر زیدان و تیم فوتبال رئال مادرید قرار گرفته است.

اما نگرانی او و خانواده‎اش این است که با حضور بازیکنانی بزرگ در رئال مادرید ممکن است به اندازه کافی بازی به او نرسد و در نتیجه جلوی پیشرفتش گرفته شود.

پل پوگبا، ستاره فرانسوی تیم فوتبال منچستر یونایتد که تابستان گذشته با انتقال از تیم فوتبال یوونتوس به این تیم رکورد گران‌ترین نقل و انتقال را شکست برای او توصیه‌ای دارد و در گفتگو با تله‌فوت فرانسه گفته: بازیکنان جوان مانند امباپه و دمبله بسیار با استعداد هستند و آینده درخشانی دارند. تا به حال ندیده بودم که بازیکنانی به اندازه این دو جوان بتوانند با این سرعت رشد و پیشرفت کنند و تا این حد ریلکس و بدون استرس در بازی‌ها حضور داشته باشند.

وی افزود: امباپه و دمبله هم آینده درخشانی پیش رو دارند و باید به طور جدی به کارشان ادامه دهند. این‌ها فعلا بچه هستند، جوان هستند، مغز خوبی دارند که درگیر چیزی غیر از فوتبال نیست. برایشان آرزوی بهترین‌ها را دارم، هم در باشگاه‎هایشان و هم در تیم ملی فرانسه.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.