اگر اینتر رقم درخواستی برای ایوان پریسیچ را کاهش ندهد، منچستریونایتد از خرید او صرف نظر کرده و تمرکزش را روی جذب ستاره فصل گذشته فیورنتینا خواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ژوزه مورینیو مدتی است که ایوان پریسیچ، ستاره تیم فوتبال اینتر را زیر نظر دارد، اما نراتزوری برای فروش او ۵۵ میلیون یورو طلب کرده است. بر اساس گزارش مدیاست پریمیوم، تیم فوتبال منچستریونایتد حالا گزینه‌ای دیگر را هم در نظر گرفته تا در صورتی که نتواند با باشگاه ایتالیایی برای خرید پریسیچ به توافق برسد، برای خرید گزینه جدید اقدام کند. آن گزینه جدید ملی‌پوش زیر ۲۱ ساله‌های ایتالیا، فدریکو برناردسکی است که به تازگی زیر بار تمدید قرارداد با فیورنتینا نرفته است.

قرارداد فعلی او ژوئن ۲۰۱۸ به پایان می‎رسد، اما بنفش‌ها با این حال برای فروش ستاره ۲۳ ساله ۵۰ میلیون یورو درخواست کرده‌اند.

در حال حاضر تیم فوتبال یوونتوس بیشترین شانس را برای به خدمت گرفتن این بازیکن دارد و قرار است در روزهای آینده پیشنهادی ۴۰ میلیون یورویی ارائه دهد که شامل پاداش‌های مناسبی هم هست. در فصلی که گذشت برناردسکی در ۴۲ بازی توانست ۱۴ گل بزند و ۵ پاس گل بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.