کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: ایمان مبعلی با بازوبند و بدون بازوبند برای ما فراتر از یک کاپیتان است. بحث کاپیتانی موضوع مهمی نیست.

ایوب والی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت فولاد خوزستان، گفت: چند روزی است که به زنجان سفر کردیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم این تمرینات در هفدهمین دوره لیگ برتر به ما کمک کند تا تیم آماده‌ای را به مسابقات اعزام کنیم.

وی در مورد عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات، خاطرنشان کرد: تیم بسیار خوبی داریم و بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شدند. در چند پست هنوز نیاز به جذب بازیکن داریم که باشگاه و کادرفنی در این رابطه بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند تا بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم.

کاپیتان فولاد خوزستان در مورد اینکه اعلام کرده بود وقتی برای تمدید قرارداد به باشگاه رفت برای جریمه سال قبل با آنها صحبت می‌کند، اظهار داشت: حرف‌هایمان را زدیم و قرار شد مسئولان باشگاه این موضوع را بررسی و سپس نتیجه را اعلام کنند.

والی در مورد بازگشت ایمان مبعلی و اینکه سرنوشت بازوبند کاپیتانی چه می‌شود، عنوان کرد: مبعلی بازیکن بزرگی است. چه با بازوبند و چه بدون بازوبند او فراتر از یک کاپیتان برای تیم است. امسال می‌توانیم از مبعلی چیزهای زیادی یاد بگیریم و موضوع کاپیتانی بحث مهمی نیست.

وی در مورد اینکه فولاد امسال برای رسیدن به چه جایگاهی تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: بعد از چند سال که فولاد خوزستان به مقام قهرمانی رسید انتظارات مردم از این تیم بالا رفت. امسال هم تیم ما نسبت به قبل ۵۰-۶۰ درصد تغییر داشته است. ما می‌خواهیم سال به سال بهتر شویم و امسال به جایگاه بهتری نسبت به سال قبل برسیم تا با حفظ این روند در آینده به اهدافی که باشگاه دارد دست یابیم.

کاپیتان فولاد خوزستان در پایان تصریح کرد: این روزها بیشتر تمرینات بدنسازی را پشت سر می گذاریم. سامی جمالی مربی بدنسازی ما تمرینات بسیار خوبی را در نظر گرفته که همه بر اساس متدهای روز دنیا است که بدون شک در این شرایط می‌توانیم به خوبی آماده حضور در مسابقات شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.