معتبرترین نشریه ورزشی آلمان قدرت و قابلیت‌های تیم کارلوس کی‌روش را مورد ارزیابی قرارداد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته‌نامه معتبر ورزشی کیکر آلمان نیز همانند دیگر رسانه‌های جهان به موفقیت بزرگ کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان در راه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرداخته و گزارشی به قلم محمدرضا سروش، همکاران تحت عنوان «موفقیت کی‌روش با استیل اتلتیکومادرید» منتشر کرده است.

در ابتدای این گزارش عنوان شده است: بعد از روسیه، میزبان جام جهانی و برزیل که در آمریکای‌لاتین، صعود خود را محرز کرد، تیم ملی ایران بلیت خود را برای جام جهانی روسیه اوکی کرد.تیم ایران که توسط کارلوس کی‌روش پرتغالی هدایت می‌شود، در ۱۶ مسابقه و دو مرحله مقدماتی جام جهانی، بدون شکست ماند و ۳ گل در مجموع مسابقات دریافت کرد که البته در مرحله نهایی مقدماتی هیچ گلی از حریفانش دریافت نکرد.

نشریه آلمانی افزود:همین امر نشان از قدرت و قابلیت ویژه تیمی دارد که استیل بازی‌اش با دفاع خوب و کاملا سازمان‌یافته، پرسینگ مطلق، دوندگی زیاد، شرکت در نبردهای تن به تن گسترده و ضد حملات سریع بوده که با سبک بازی تیمی همچون اتلتیکومادرید اسپانیا قابل قیاس است.

در ادامه کیکر عنوان کرد:

کاپیتان مسعود شجاعی که در تیم پانیونیوس ‌آتن بازی می‌کند، بیش از هرچیزی از صعود زودهنگام خوشحال است. او می‌گوید:در گذشته تقریبا همیشه با مشکل صعود می‌کردیم و مجبور بودیم گاه تا مرحله انتخابی‌ پیش‌برویم اما اکنون عملکردی درخشان و قاطع داشتیم.

او اکنون جزو مهره‌های تاثیرگذاری است که اکثرا در اروپا تحت قرارداد با تیم‌های باشگاهی خود هستند. از این دست بازیکنان می‌توان به یکسری مهاجم مثل علیرضا جهانبخش(آلکمار)، رضا قوچان‌نژاد(هیرنفین) و سردار آزمون(روستوف) که این یکی به عنوان ایبراهیموویچ ایرانی معروف شده و در لیگ قهرمانان به بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید گل زد، اشاره داشت.البته جزو نفرات اصلی تیم نیز همچنان اشکان دژاگه، بازیکن چند ماه قبل ولفسبورگ نیز محسوب می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )