علیرضا منصوریان در طول این فصل ۴ بار مقابل مربیان کروات قرار گرفته که در هیچ یک از این دیدارها شکست نخورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار رفت استقلال مقابل العین، چهارمین دیدار علیرضا منصوریان با یک مربی کروات در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بود. منصوریان تاکنون با سه مربی کروات در چهار بازی رو در رو شده است که در هیچ یک از این تقابل ها شکست نخورده است.

اولین تقابل منصوریان با یک مربی کروات به دیدار استقلال مقابل پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر باز می‌گردد که این بازی بدون گل مساوی شد. منصوریان دومین تقابل منصوریان با یک مربی کروات هم به هفته بیست و یکم و دربی ۸۴ باز می‌گردد که این بار هم منصوریان با برانکو دیدار کرد که این دیدار با حساب ۳ بر ۲ به سود آبی پوشان به اتمام رسید.

منصوریان سپس در آخرین هفته از لیگ برتر به دیدار سپاهانی رفت که با کرانچار اوج گرفته بود به تیمی شکست ناپذیر تبدیل شده بود. منصوریان در این دیدار نیز موفق شد تیم سپاهان را با نتیجه دو بر یک مغلوب کند.

چهارمین دیدار استقلال منصوریان با یک مربی کروات، به دیدار رفت آبی پوشان مقابل العین باز می‌گردد که این تیم موفق شد العین را هم با هدایت زوران مامیچ با نتیجه یک بر صفر مغلوب نماید تا حاصل ۴ تقابل منصوریان با ۳ مربی کروات، ۳ پیروزی و یک مساوی باشد. به این ترتیب باید گفت منصوریان یک روند جالب شکست ناپذیری مقابل مربیان کروات را ایجاد کرده و کافی است که این روند را در آخرین بازی فصل نیز حفظ کرده تا استقلالی‌ها به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

تیم‌های منصوریان در این ۴ بازی ۶ گل زده‌اند و ۳ بار هم گل خورده‌اند. همچنین کاوه رضایی نیز با زدن دو گل به تیم های کروات بهترین گلزن تیم منصوریان به مربیان کروات محسوب می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )