باشگاه استقلال حمایت‌های هوادارانش در بازی شب گذشته در لیگ قهرمانان آسیا را ستود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای از حمایت هواداران خود در بازی شب گذشته مقابل الاهلی امارات قدردانی کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

استقلال تهران حالا در آستانه صعود از گروه اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، اتفاقی خوب و لذت بخش که نشان دهنده ادامه روزهای خوب این باشگاه است.

اغراق نیست اگر سه‌شنبه را شب حماسه آفرینی نام گذاری کنیم، سه شنبه شبی که برگ زرینی در کارنامه باشگاه استقلال است و در تاریخ ماندگار. استقلال با کسب تساوی مقابل الاهلی، صعود خود را به مرز قطعیت رساند و یک گام دیگر به سمت موفقیت و روزهای درخشان خود برداشت. شاید بارش شدید باران و هوای سرد ورزشگاه، در ابتدا این ذهنیت را ایجاد می کرد که هواداران استقلال، تماشای مسابقه در منزل را به حضور در آن هوای سرد و بارانی ترجیح می دهند، اما هرچه به زمان بازی نزدیک شدیم، سکوها آبی‌تر شد.

باران شدید و باد سرد هم در عشق هواداران به استقلال، ذره ای خلل ایجاد نکرد و حماسه ٨٠ هزار نفری را آفرید.

اگر استقلال توانسته به رغم تغییرات بسیار، در لیگ نتایج موفقیت آمیزی کسب کند و در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعد برسد، به خاطر چنین هوادارانی است، آنهایی که باد و باران هم از آمدن به ورزشگاه دلسردشان نمی‌کند. مدیرعامل، سرمربی، کادر فنی، بازیکنان و کلیه اعضای باشگاه استقلال مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود را از همه هواداران استقلال اعلام می کنند، چه آنهایی که با حضور در ورزشگاه حامی تیم محبوب خود بودند و چه آنهایی که از راه دور و یا منزل برای اعتلای نام استقلال، همدل شدند.

تردیدی نیست که استقلال بدون هوادار، استقلال نیست و با امید و اعتماد به میلیونها هوادارانش، در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد و برای کسب موفقیت‌های بیشتر و روزهای بهتر، تلاش می‌کند.

به راستی که دست این هوادار بوسیدنی است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )