سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: می توانستیم در این دیدار بازنده نباشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی پس از شکست دو بر یک عصر پنجشنبه تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: دو تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و مردم لذت بردند. ما می توانستیم بازنده نباشیم و حتی بازی را ببریم.

ویسی ادامه داد: پرسپولیس در روزی که موقعیت زیادی نداشت به برتری رسید. ما در نیمه اول بازی را بسته بودیم اما در نیمه دوم تمرکز لازم برای رسیدن به گل را نداشتیم. بدشانس هم بودیم و نتوانستیم از موقعیت هایی که داشتیم به گل برسیم.

وی افزود: در پنالتی اول طارمی زودتر وارد محوطه جریمه شد و در پنالتی دوم هم بحث داریم. در هفت بازی گذشته ما در شش بازی از داوری لطمه دیده ایم.

ویسی در مورد عملکرد جباروف گفت: این اولین بازی جباروف بود و با وجود مصدومیتی که داشت خوب کار کرد و قطعا می تواند به تیم ما در آینده کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: نمی دانم باید در مورد داوری صحبت کنم. تیم ما موقعیت های زیادی ایجاد کرد اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم. فعلا شانس با ما یار نیست. نمی دانم چه اتفاقی برای تیم ما می افتد. امروز هم حاشیه ای نبود و تیم ما خوب بازی کرد اما نمی دانم چرا به پیروزی نمی رسیم.

عبدالله ویسی ادامه داد: دیگر نمی دانم باید چیکار کنیم. چهار داوری که برای ما قضاوت کردند محروم شدند اما این محرومیت ها برای ما چه می‌شود.

وی در مورد آینده اش در سپاهان گفت: مسئولان باشگاه برای سال آینده از من برنامه خواسته اند اما الان تمرکزم روی فصل آینده نیست و باید اول حال تیم سپاهان خوب شود بعد به فکر آینده باشیم. فعلا که حالمان خوب نیست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )