پیراهن آسیایی پرسپولیس امروز چهارشنبه به مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه شد و مورد تائید قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر اعلام مدیر روابط عمومی باشگاه، امروز در جلسه با مسئولان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، پیراهن طرح آسیایی پرسپولیس ارائه شد که مورد تائید قرار گرفت.

همچنین بعدازظهر امروز به وقت کوالالامپور جلسه‌ای با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف بازی‌ها به منظور انجام هماهنگی‌ها برگزار شد. در این میان نمایندگان باشگاه الهلال به شکل عجیبی و بدون اطلاع قبلی در این جلسه شرکت نکردند.

مسئولان آسیایی مسابقات هم نسبت به غیبت نمایندگان الهلال اظهار بی‌اطلاعی کردند که این امر به گمانه‌زنی‌های مختلفی بین دیگر حاضران منجر شد.

حاضران در این نشست با ابراز تعجب از این اتفاق، این احتمال را مطرح می‌کردند که این برخورد سعودها متاثر از مسائل سیاسی بوده است.

نشست هماهنگی گروه‌های B و D در یک اتاق برگزار شد که دلیل این امر رویارویی تیم‌های صعود کننده از این دو گروه در مرحله بعدی خواهد بود.

صبح روز گذشته مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد که در این میان سرخپوشان با تیم های الهلال عربستان ، الریان قطر همگروه شدند و حریف سوم سرخپوشان نیز پس از برگزاری مسابقه پلی آف میان نمایندگان امارات، هند و اردن مشخص می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.