کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی پدیده می‌گوید:«تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید گل بخورد.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در آستانه بازی تیمش با پرسپولیس گفت:«تیم ما وضعیت خوبی دارد و در بهترین شرایط مان به پرسپولیس خوردیم.بدون شک فردا روز سختی برای آنها خواهد بود.»

مهاجری این را گفت و ادامه داد:«البته باید بگویم که این بازی برای ما هم سخت است.شرایط جوی چندان مناسب نیست.خدا را شکر عملکرد بهتری را نسبت به گذشته داریم و از چهار دیدار گذشته خودمان هشت امتیاز را بدست آورده‌ایم.»

مهاجری ادامه داد:«از هواداران مشهدی تقاضادارم که فقط تیم خودشان را تشویق کنند.یکی از دلایل اینکه پرسپولیس و استقلال توانستندهمچنان یکی از قطب‌های فوتبال ایران باشند این است که در تمام ایران هوادار دارند.امیدوارم فردا روز خوبی را داشته باشیم و نتیجه خوبی رقم بزنیم.»

او با بیان اینکه راه نفوذ به دفاع پرسپولیس را پیدا خواهد کرد ادامهداد:«به نظرم تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید گل نخورد اما ماراه نفوذ را به خط دفاع پرسپولیس پیدا خواهیم کرد و در دیدار فردا قطعاً بازی هجومیرا به نمایش خواهیم گذاشت.نمی‌خواهم از تیم خودمان تعریف کنم ولی ما در حالی که از تراکتورسازیعقب افتاده بودیم، از این تیم امتیاز گرفتیم و این می‌تواند برای تیم ما امیدوار کنندهباشد. قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی نگرش دفاعی خودمان را تغییر دادیم و توانستیمامتیاز بگیریم.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.