سرمربی پرسپولیس می‌گوید:«دربازی با پدیده فقط به این فکر می‌کنیم که به روند شکست ناپذیری‌مان ادامه بدهیم.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری تیمش قبل ازبازی با پدیده گفت:«می دانم که بازی سختی مقابل پدیده داریم.فصل گذشته در دو بازیرفت و برگشت مقابل پدیده به تساوی رسیدیم که هر دو بازی های سختی بود.آنها تیمقدرتمندی هستند و ما به خوبی این را درک می کنیم.»

او با بیان اینکه می خواهند روند شکست ناپذیری راادامه بدهند گفت:«در این بازی سه بازیکن خودمان را دراختیار نداریم.البته بازیکنجایگزین داریم و توقع داریم که تمام توان خودشان را برای این بازی بگذارند. ما درمشهد هواداران زیادی داریم و بازیکنان من موظف هستند که بهترین عملکرد را ازخودشان داشته باشند.واقعا ناراحت می شوم از اینکه نتوانیم هواداران مان را شادکنیم.می‌خواهیم به روند نباختن خود ادامه دهیم، در یک سال و نیم اخیر تنها یک شکستداشتیم و طبیعی است که قصدمان این است که به این روند ادامه دهیم.»

برانکو ادامه داد:«ما قبل از هر بازی هیجان خاصخودش را داریم و این اسمش استرس نیست. بهترین شغل دنیا فوتبال است. طبیعی است که یکیببرد و یکی ببازد اما از بازیکنانم می‌خواهم که از نمایش خود لذت ببرند.»

خبرنگاری از او درباره جدایی انصاری سوال کرد که برانکو این واکنش رانشان داد:«موضعم در خصوص انصاری را پیشتر از این مشخصکردم و تا جایی که به من مربوط می‌شود من مخالفتم را با جدایی وی اعلام کرد‌ه‌ام.انصاری،بازیکنی با اخلاق و با کیفیت است، می‌دانیم که این فرصت بزرگی برای زندگی وی است امااگر به او اجازه جدایی بدهم، چطور فردا در روی هواداران و بازیکنان نگاه کنم و آنهارا ببینم؟»

سرمربی پرسپولیس درباهر نقطه قوت پدیده گفت:«پدیده تیمی منسجم است و آمار نشان می‌دهد که گل‌های زیادی زده‌اند و گل‌هایزیادی هم خورده‌اند. بازیکنان مهمی دارند، مثل کفشگری، گردان و ... اما هیچ‌گاه درخصوص فرد صحبت نمی‌کنم زیرا وقتی مربی جوانی بودم اتفاقی افتاد که در خصوص گلری صحبتکردم، گفتم کیفیت ندارد و در همان بازی، آن گلر بهترین کیفیت را از خود به نمایش گذاشت. بازی وعملکرد هر بازیکن، غیرقابل پیش‌بینی است و فوتبال مقررات خاصی ندارد، اما در اینکهپدیده تیم خوبی است شکی نیست. این نکته را باید بگویم که آنها کم‌کم دارند شکل بازیخود را تغییر می‌دهند و نشان داده اند خطرناکند.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )