کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: به خانواده هوادار فوت‌شده پرسپولیس وعده خرید خانه ۲۰۰ میلیونی داده بودیم.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد حضورش در مراسم سالگرد نجی‌الله (باقر) حسینی اصل هوادار فوت‌شده پرسپولیس در جریان بازی این تیم با نفت گفت: وظیفه‌ام بود که در مراسم آن مرحوم شرکت کنم. من مطلع شدم که او همشهری و هم‌ولایتی من است و بسیاری از هم‌روستایی‌های او از بستگانم هستند. من در این مراسم هم به عنوان هوادار و هم به عنوان هم‌ولایتی شرکت کردم.

وی ادامه داد: با مدیران بیمه جلسه گذاشتم و باشگاه پرسپولیس هم پیگیری می‌کند تا بتوانیم برای خانواده آن مرحوم کاری انجام بدهیم. فردوسی‌پور در برنامه ۹۰ نشان داده که برای یک هوادار فوت‌شده باشگاه‌ها و بازیکنان و هواداران چه کارهایی انجام می‌دهند. در همان زمان فوت این هوادار هم من به همراه مهدی تاج و حبیب کاشانی به منزل آن مرحوم رفتیم و علاوه بر پیگیری‌های بیمه قول دادیم که خانه‌ای ۵۰-۴۰ متری برای خانواده آن مرحوم تهیه کنیم و اکنون وظیفه داریم به قول‌مان عمل کنیم.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس تصریح کرد: مهدی تاج قول داد ۱۰۰ میلیون تومان از طریق فدراسیون پرداخت کند و دستور پیگیری هم داد. ما و کاشانی هم قرار بود هر کدام ۵۰ میلیون تهیه کنیم و خانه‌ای ۲۰۰ میلیون تومانی برای این خانواده بخریم. آنها حتی به خرید خانه ۱۵۰ میلیون تومانی هم راضی هستند. ما این قول را در رسانه‌ها داده بودیم و اکنون باید به این مسئله عمل کنیم. تاج، کاشانی و خود من مسئول هستیم. هوادار فوت‌شده پرسپولیس بازی‌های زیادی را به ورزشگاه می‌آمد و با وجود سن و سالی که داشت، همواره هوادار پرسپولیس بود و خانواده نجیبی داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )