رقابتهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با پیروزی تیم های ملی فوتبال انگلیس، آلمان و فرانسه برابر حریفان پی گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه جمعه شب در منطقه اروپا پی گرفته شد که طی آن در یکی از دیدارهای مهم تیم ملی انگلیس در ورزشگاه ومبلی برابر اسکاتلند قرار گرفت و این تیم را با حساب ۳ بر صفر شکست داد.

نیمه نخست این بازی با حساب یک بر صفر به سود انگلیس همراه شد. دانیل استوریچ در دقیقه ۲۴ با ضربه دروازه حریف را گشود. در نیمه دوم میزبان فشار را بیشتر کرد و دو بار دیگر توسط آدام لالانا (۵۰) و گری کیهیل (۶۱) به گل دست یافت. انگلیس با این برد ۱۰ امتیازی شد و بعد از انجام چهارمین بازی خود در صدر جدول این گروه ایستاد.

تیم ملی فوتبال فرانسه در گروه A به مصاف سوئد رفت و در نبرد برای صدرنشینی این تیم را با نتیجه ۲ بر یک پشت سر گذاشت. ابتدا سوئد توسط امیل فورسبرگ (۵۵) به گل رسید اما در ادامه این خروس ها بودند که توسط پل پوگبا (۵۸) و دیمیتری پایت (۶۵) به گل رسیدند. فرانسه با این پیروزی خانگی ۱۰ امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

تیم ملی آلمان، قهرمان جام جهانی هم در جدال خارج از خانه برابر سن مارینو جشنواره گل به راه انداخت و این تیم را با حساب ۸ بر صفر شکست داد. سامی خدیرا (۷)، سرگی نابری (۹، ۵۸ و ۷۶)، یوناس هکتور (۳۲ و ۶۵)، استفانلی (۸۲ - گل به خودی) و کوین وولاند (۸۶) زننده گل های تیم آلمان بودند. آلمان بعد از کسب چهارمین برد متوالی ۱۲ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم تر کرد.

نتایج دیدارهای جمعه شب به شرح زیر است:

* فرانسه ۲ - سوئد یک

* جمهوری چک ۲ - نروژ یک

* ایرلند شمالی ۴ - آذربایجان صفر

* سن مارینو صفر - آلمان ۸

* ارمنستان ۳ - مونته نگرو ۲

* رومانی صفر - لهستان ۳

* دانمارک ۴ - قزاقستان یک

* انگلیس ۳ - اسکاتلند صفر

* اسلواکی ۴ - لیتوانی صفر

* مالت صفر - اسلوونی یک

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.