سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: در بازی با نفت مسجدسلیمان از اعتبار خودم خرج کرده و بازیکنان جوان را به میدان فرستادم، اما آنها انتظارات را برآورده نکردند.

رضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با ابراز تأسف از درگذشت منصور پورحیدری اظهار داشت: وقتی خبر فوت منصورخان را شنیدم خیلی ناراحت شدم، چرا که او یکی از اسطوره‌های واقعی فوتبال ایران بود. امثال حجازی، پروین و پورحیدری از اسطوره‌های تکرار نشدنی فوتبال کشورمان هستند و همیشه در یاد مردم باقی خواهند ماند.

وی افزود: اگرچه عزیزان نام برده در زمان خودشان از ستاره‌های فوتبال ایران بودند، اما نباید فراموش کنیم که ما در آن زمان ستاره‌های دیگری هم داشتیم که الان اصلاً توجهی به آنها نمی‌شود. خواهش من از مسئولان و رسانه‌های این است که از اسطوره‌ها تا زمانی که زنده هستند یاد شود. این کمترین خواسته آنهاست.

سرمربی تیم پدیده راجع به حذف تیمش از جام حذفی و باخت به تیم نفت مسجدسلیمان، یادآور شد: ما در این بازی بیشتر از بازیکنان زیر ۲۳ سال خود استفاده کردیم و خواستیم آنها را در یک میدان سخت امتحان کنیم، اما متأسفانه آنها نتواستند قدر این فرصت را بدانند و انتظارات را برآورده نکردند. عملکرد این دسته از بازیکنان تیمم باعث شد تفکر ما در مورد آنها تغییر کند. با این اوصاف مجبوریم در نیم‌فصل تغییراتی را در تیم‌مان ایجاد کنیم.

وی در واکنش به این سؤال که آیا قصد دارد تعدادی از نفرات تیمش را در نیم‌فصل کنار بگذارد، گفت: مسلماً از عملکرد بازیکنان جوان تیمم در بازی با نفت مسجدسلیمان رضایت ندارم. حقیقت امر این است که مدیریت باشگاه با تأکید بر اینکه به کار من اعتماد و اعتقاد دارند در کنار آن انتظار نتیجه هم دارند. با شرایط موجود مجبوریم در نیم‌فصل در مورد برخی بازیکنان جوان تیمم تجدیدنظر کنم. البته از یک زاویه دیگر هم می‌شود به این قضیه نگاه کرد و اینکه در جام حذفی من به نفرات جوان تیمم بها دادم و بار دیگر ثابت شد که این کار تاوان دارد. بازیکنان جوان ما باید بدانند که اگر از باشگاه پول می‌گیرند باید در زمان‌هایی که به آنها اعتماد می‌شود کارایی خود را نشان دهند.

مهاجری در این‌باره خاطرنشان کرد: اگر من به بازیکنان جوان در جام حذفی میدان دادم در واقع از اعتبار خودم برای آنها خرج کردم. وضعیت تیمی ما به شکلی است که نمی‌توانیم با نفرات اصلی‌مان در دو جام بجنگیم و لازم بود که در جام حذفی به نفراتی که دنبال فرصت برای عرض اندام بودند میدان دهیم و این کار را هم انجام دادیم. خیلی دوست داشتم این بازیکنان مرا سربلند می‌کردند، اما خلاف این اتفاق رخ داد.

سرمربی پدیده در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنی مثل میلاد کمندانی نتوانست انتظارات را در این تیم برآورده کند، تصریح کرد: کمندانی در تمرینات و بازی‌های پیش از فصل عملکرد خیلی خوبی داشت، اما مصدومیت او در بازی با سپاهان باعث شد در مقطع طولانی این بازیکن را در اختیار نداشته باشم. کمندانی بعد از رهایی از مصدومیت نتوانسته به روز‌های خوبش برگردد و انتظارات را برآورده کند.

مهاجری در پایان در مورد برنامه‌های تیمش در تعطیلات لیگ نیز عنوان کرد: با توجه به اینکه تا ۲۰ روز دیگر بازی نداریم به دنبال برنامه‌ریزی برای تمرینات خود در تعطیلات هستیم. در این زمینه با مسئولان باشگاه جلساتی خواهیم داشت تا در صورت امکان سه بازی دوستانه در مشهد یا خارج از استان داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.