تبریز – نیمه اول دیدار دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد درحالی با نتیجه یک بر صفر به نفع تراکتورسازی به پایان رسید که این بازی حاشیه های جالبی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد که شهرآورد تبریز در لیگ برتر به حساب می آید از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه اختصاصی تیم گسترش فولاد شروع شد و نیمه اول این دیدار با گل دقیقه ۴۱ ادینهو مهاجم تراکتورسازی به پایان رسید.

داور این دیدار رضا مهدوی است که آرمان اسعدی و علی دودانگه نیز وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. مهدی کیانی در دقیقه ۳۰ این بازی تنها کارت زرد نیمه نخست دربی تبریز را از داور گرفت.

قلعه نویی به دلیل اخراج در بازی قبلی از حضور در این بازی محروم است و از روی جایگاه ویژه نظاره گر این بازی است. وی بعداز به ثمر رسیدن گل اول تیمش خوشحالی کرد.

محسن بنگر و سینا عشوری به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارند. بنگر از روی سکوها نظاره گر این بازی است.

بیش از سه هزار نفر از نزدیک نظاره گر این بازی هستند. بیشتر طرفداران حاضر در ورزشگاه تراکتورسازی را تشویق می کنند و لباس قرمز بر تن دارند. البته تعدادی از هواداران گسترش فولاد نیز در ورزشگاه حاضر هستند و تیم خود را تشویق می کنند.

یکی از نکات جالب توجه دربی تبریز نبود درگیری و کری خوانی بین طرفداران دو تیم است. البته هواداران دو تیم از همدیگر جدا نشده اند و کنار همدیگر مشغول تماشای این بازی و تشویق تیم مورد علاقه خود هستند.

قبل از شروع بازی بازیکنان هر دو تیم به سمت نیمکت ‌های مقابل رفته و با بازیکنان و نیمکت ‌نشینان خوش و بش کردند. کمالوند نیز از سوی تماشاگران تراکتورسازی تشویق شد.

دیدار دو تیم تراکتورسازی با گسترش فولاد و دیدار ماشین ‌سازی با پیکان به صورت همزمان در دو ورزشگاه تبریز برگزار می شود و این همزمانی خبرنگاران و عکاسان تبریزی را برای پوشش هر دو بازی با مشکل مواجه کرده است.

تراکتورسازی هم اکنون با ۱۷ امتیاز تیم دوم جدول است و گسترش فولاد نیز با ۹ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.