دروازه‌بان تیم فوتبال جوانان گفت: مسابقه مقابل عربستان بسیار سخت و حساس است ما نشان داده‌ایم که تیم قدرتمندی هستیم و می‌توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

شهاب عادلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی تیم ملی جوانان ایران مقابل ازبکستان گفت: بازی بسیار سختی را پشت‌سر گذاشتیم و خوشبختانه با تعصب و غیرت بازیکنان و درایت کادر فنی توانستیم به جام جهانی راه پیدا کنیم. جا دارد از مربی خوبم مهدی حیدری هم بابت زحماتی که کشیده است تشکر کنم.

وی در مورد دیدار مقابل عربستان تصریح کرد: مسابقه مقابل عربستان بسیار سخت و حساس است ما نشان داده‌ایم که تیم قدرتمندی هستیم و می‌توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم. در همین راستا به تلاش‌مان ادامه می‌دهیم و با تلاش کادر فنی بتوانیم به فینال صعود کنیم.

عادلی در مورد اینکه تیمش در چهار بازی گذشته تنها یک گل دریافت کرده است، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم امیدوارم این موفقیت‌ها تداوم پیدا کند. این اتفاق حاصل تلاش کل بازیکنان است و من هم به عنوان دروازه‌بان نقش کوچکی در آن دارم.

وی در پایان در مورد دیدار مقابل عربستان در مرحله نیمه‌نهایی عنوان کرد: بازی با عربستان بسیار سخت است اما تیم ما توانایی رقم زدن کارهای بزرگ را دارد. تمام تلاشم را می‌کنم تا در این بازی هم دروازه‌ را بسته نگه دارم و با صعود به فینال هدیه کوچکی به مردم تقدیم کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )