قم - سرمربی تیم فوتبال صبا با بیان این که اخراج ۲ بازیکن تمام برنامه‌های ما را تحت تأثیر قرار داد، گفت: بازیکنی داریم که ۲۰ روز هم با صبا تمرین نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی جمعه شب در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و گسترش فولاد تبریز که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز بازی با برنامه‌ای انجام دادیم و این نظم هم در دفاع و هم در حمله دیده شد اما در نیمه دوم اخراج ۲ بازیکن تمام برنامه‌های ما را تحت تأثیر قرار داد.

وی افزود: هم در زمانی که ۱۱ نفره بودیم و هم در زمانی که ۱۰ نفره شدیم به دنبال گل و ۳ امتیاز بودیم اما وقتی نفر دوم ما هم اخراج شد مجبور شدیم تاکتیک تیم را تغییر دهیم تا از همان یک امتیاز حراست کنیم و از بازیکنانم ممونم که نسبت به بازی برابر فولاد نمایش بسیار بهتری داشتند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: شاید نتوانم بگویم از داور گله دارم اما باید بگویم از وی ناراحتم و به نظر من نوع سوت زدن وی درست نبود و در صحنه‌های اخراج هم شبهه وجود داشت البته باید فیلم بازی را ببینم و بعد اظهار نظر کنم و این حق را به داور می‌دهم که اشتباه کند و جزئی از فوتبال است اما باید سعی شود که همین اشتباهات نیز انجام نشود.

مرفاوی بیان داشت: مسعود حق جو به تمرین صبا بازگشته اما در مورد کریم اسلامی، این بازیکن در حال انجام فیزیوتراپی است و اعلام کرده که مصدوم است و من هم قصد ندارم خودم را در برابر بازیکن قرار بدهم اما این مسئله هم هست که تا زمانی که یک بازیکن آماده نشود و به تمرین نیاید ریالی نمی‌گیرد و بازیکنی که در مجموع حتی یک ماه هم با تیم ما تمرین نکرده پولی دریافت نمی‌کند.

وی عنوان کرد: ما بازیکنی داریم که ۲۰ روز هم برای تیمش تمرین نکرده در حالی که ما در هفته نهم لیگ هستیم و مگر می‌شود به چنین بازیکنی پول داد در حالی که‌ همان بازیکن در عین مصدومیت می‌گوید پیشنهاد دارم و به آن فکر می‌کنم و در این مورد واقعا نمی‌دانم که چه بگویم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: مشکل مالی برای صبا نیست و همه باشگاه‌ها با این مسئله مواجه هستند و ما هم مثل همه باشگاه‌ها مشکل داریم. صبا بدهی‌هایی از گذشته دارد و باشگاه می‌خواهد همین مبالغ محدودی که بازیکنان قرار داد بسته‌اند را پرداخت کند زیرا در صبا خبری از قرارداد نجومی نیست.

مرفاوی افزود: بازیکنان هفته گذشته مبلغی از باشگاه دریافت کرده‌اند و ظاهرا قرار است چندی دیگر نیز مبلغی به آن‌ها پرداخت شود و تیم ما هم شرایط خیلی پیچیده‌ای ندارد که مجبور باشد در خیابان بخوابد و ما هم مثل همه تیم‌ها به هتل می‌رویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.