سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا تأیید کرده است که وی پیشنهادی پرسود را به بدون اینکه بداند مربوط به یکی از تیم های سوپر لیگ چین است یا تیم ملی این کشور، سریعاً رد کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «ویسنته دل بوسکه» سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا فاش کرده است که وی یک پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی را برای مربیگری در چین نپذیرفته است.

مغز متفکر تیم ملی اسپانیا پس از اینکه موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۰ و یورو ۲۰۱۲ شد، در مسابقات یورو ۲۰۱۶ در فرانسه از ایتالیا شکست خورد و با حذف «لاروخا» از جام او نیز از این سمت کنار رفت و هنوز در تیمی مشغول به کار نشده است.

این مرد ۶۵ ساله درباره پیشنهادی که به وی شد، گفت: می توانستم قبول کنم که در ازای دریافت ۱۰ میلیون یورو به چین بروم، اما مطمئن نبودم که این پیشنهاد یک باشگاه است یا برای تیم ملی این کشور. صادقانه بگویم، خیلی توجهی به آن نکردم. زمانیکه رئال مادرید را ترک کردم به ترکیه رفتم (سال ۲۰۱۴) و تجربه خیلی خوبی بود ولی اکنون ترک اسپانیا ممکن بود خیلی سخت باشد.

«مارچلو لیپی» سرمربی ۶۸ ساله ایتالیایی که با تیم ملی کشورش موفق به کسب عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۰۶ شد، سابقه مربیگری در لیگ چین را نیز دارد. وی با تیم فوتبال گوانگژو اورگراند افتخاراتی همچون سه قهرمانی در سوپرلیگ چین، یک قهرمانی در جام حذفی این کشور و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۱۳-۲۰۱۲ را کسب کرده است. همچنین «لیپی» در آستانه جانشینی «گائو هونگبو» در تیم ملی فوتبال چین است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.