سرمربی آ.اس‌رم ایتالیا پس از تساوی ناامید کننده شاگردانش برابر نماینده اتریش در لیگ اروپا از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم آ.اس‌رم ایتالیا شب گذشته در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ اروپا میزبان آستریاوین اتریش بود که این دیدار با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

رم در این بازی تا دقیقه ۸۲ با نتیجه ۳ بر یک از حریف اتریشی خود جلو بود اما در طی دو دقیقه دو گل دریافت کرد تا بازی با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ به پایان برسد.

اسپالتی، سرمربی جالوروسی پس از این بازی گفت: از این نتیجه بدست آمده بسیار ناراحت هستم. این نتیجه در کمتر از ۱۲۰ ثانیه رقم خورد و این اتفاق عجیبی بود اما ما بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و عملکرد بازیکنان بد نبود. کاملا سوار بر بازی بودیم فقط نتوانستیم موقعیت های فراوان خود را به گل تبدیل کنیم.

وی افزود: آنچه که در توان داشتیم در بازی گذاشتیم تا به پیروزی برسیم. بازی خوبی را انجام دادیم و نمی توانستیم بهتر از این بازی کنیم.

سرمربی گرگ‌ها در پایان گفت: تمام تعویض‌های من در این بازی در راستای تقویت خط حمله بود و این تعویض ها کاملا درست بود زیرا محمد صلاح را به جای الشعراوی و ژکو را به جای فلورنزی آوردم تا خط حمله تقویت شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.