سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود می‌گوید چون اسپانسر تیمش مشخص نبود تیم دیر بسته شد به همین دلیل بازیکنان تمرینات بدنسازی خوبی نداشته‌اند.

معصومه جهان‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، درباره دیدار این هفته تیمش با بازرگانی نوشهر اظهار داشت: نوشهر همیشه مقابل تیم‌های قدرتمند خوب کار کرده و نمی‌توانیم بگوییم حریف سختی نیست. تلاش ما این است در این بازی ۳ امتیاز را بگیریم و برای بازی با دانشگاه آزاد هماهنگ‌تر شویم. البته در همین زمان تیم ملی اردو دارد و ما هم چند بازیکن را در اختیار نداریم به همین دلیل فکر می کنم برای این بازی فقط یک جلسه تمرین داشته باشیم.

وی به اشاره به اینکه تیمش یک هفته قبل از آغاز مسابقات لیگ بسته شد، عنوان کرد: تمرینات را دیر شروع کردیم، چون اسپانسر تا لحظه آخر مشخص نبود. زمانی که ما تیم دادیم، همه تیم‌ها بسته شده بودند به همین دلیل هماهنگی بازیکنان ما نسبت به تیم‌های دیگر کمتر است.

جهان‌چی درباره تغییراتی که تیمش نسبت به سال قبل داشته، گفت: ما به دلیل آسیب‌دیدگی توفیقی‌نسب را نداریم و یک بازیکن جایگزین کردیم، اما تیم ما بدنسازی نداشت در حالی که سایر حریفان از دو ماه قبل از لیگ تمرینات بدنسازی داشتند.

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه به سازمان لیگ پیشنهاد داده بود تعداد تیم‌های شرکت‌کننده کمتر شود، خاطرنشان کرد: تعداد تیم‌ها کمتر شود کیفیت لیگ هم بالا می‌رود، اما گفتند می‌خواهند سال آینده سوپرلیگ را با ۸ تیم تشکیل دهند به همین دلیل فکر می‌کنم تیم‌های خوبی در مسابقات شرکت کنند. امیدوارم هیچ تیمی امسال انصراف ندهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.