سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران،‌ گفت: سخت‌ترین روز کاری‌ام را دیروز برای انتخاب ۲۳ بازیکن اعزامی به مسابقات پشت سر گذاشتم.

امیرحسین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی جوانان در فاصله ۱۰ روز مانده تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا گفت: نزدیک به دو سال است که کنار تیم ملی جوانان هستم. باور کنید روز گذشته سخت‌ترین روزی بود که طی دو سال گذشته تجربه کردم چراکه باید ۲۳ بازیکن نهایی حاضر در مسابقات را انتخاب می‌کردم. به هر حال این واقعیتی است که باید با آن کنار بیاییم و نمی‌توانستیم بیش از ۲۳ نفر را برای اعزام به مسابقات همراهمان ببریم.

وی افزود: در نهایت روی ۲۳ بازیکن انتخابی به جمع‌بندی رسیدیم. این نفرات از فردا به اردو می‌آیند تا از روز جمعه تمریناتمان را ادامه دهیم و ۲۰ مهر عازم مسابقات شویم. امیدواریم دعای خیر مردم بدرقه تیم جوانان باشد .

سرمربی تیم ملی جوانان در رابطه با نایب‌قهرمانی تیم ملی نوجوانان و اینکه آیا این مسئله فشار را روی این تیم بالا نبرده است، اظهار داشت: ابتدا جا دارد به تیم ملی نوجوانان، فدراسیون و کادر فنی این تیم بابت نتایج خوبی که بدست آورد تبریک بگویم فدراسیون برای تیم‌های پایه تسهیلات لازم را جهت رسیدن به موفقیت فراهم کرده و خوشبختانه این مسئله نتیجه داد. شرایط دو تیم جوانان و نوجوانان کاملا با یکدیگر متفاوت است. ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا عملکرد خوبی در رقابت‌های آسیایی داشته باشیم و بعد از ۴۰ سال روی سکو برویم.

پیروانی درمورد اینکه آیا مشکل اعزام تیم به بحرین حل شده است، تصریح کرد: خوشبختانه مشکلی از این بابت وجود ندارد و ان‌شاءالله در موعد مقرر عازم مسابقات می‌شویم.

وی در مورد گروه سختی که تیم ملی جوانان در آن قرار گرفته است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در دور قبل در مرحله گروهی حذف شدیم در سید چهارم این رقابت‌ها قرار گرفتیم. در همین راستا با قطر قهرمان دوره قبل ژاپن و یمن هم‌گروه شدیم. ژاپن و قطر تیم‌های بسیار قوی هستند و اردوهای مختلفی را در کشورهای متفاوت برگزار کردند. همانقدر که رویارویی با این تیم‌ها برایمان سخت است برای آنها هم رویارویی با ایران دشوار و سخت است. امیدوارییم بتوانیم نماینده شایسته‌ فوتبال کشورمان باشیم.

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان در پاسخ به این سوال که در حال حاضر مشکلی برای تیم ملی جوانان جهت حضور در مسابقات وجود دارد، گفت: هر کاری که باید انجام می‌شده براساس بضاعت موجود سعی کردیم انجام دهیم. براساس توانی که داریم تدارکات خوبی در نظر گرفته شده در کل همه باید کمک کنیم تا تیم ملی جوانان با قدرت راهی مسابقات شود و بتواند نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.