بازیکنی که هزینه زیادی برای باشگاه پرسپولیس داشت، بدون انجام یک بازی به کشورش برگشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس در فصل نقل‌و‌انتقالات غیر از اینکه دو بازیکن اوکراینی را به شکل عجیبی جذب کرد، آنتونی گولچ را هم به خدمت گرفت. برانکو ایوانکوویچ به گونه‌ای از این مدافع هموطن خود در مصاحبه‌هایش تعریف کرد که خیلی‌ها برای دیدن بازی‌های او لحظه شماری کردند اما گولچ بدون اینکه حتی یک بازی برای سرخپوشان انجام دهد ایران را ترک کرد و احتمال اینکه برگردد هم بسیار کم است.

گولچ با وجود اینکه جزو اولین خرید‌های پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات بود و به موقع هم در تمرینات آماده‌سازی سرخپوشان شرکت کرد اما از همان ابتدای فصل در تیمش سکونشین شد. جالب اینکه باشگاه پرسپولیس به خواسته برانکو برای دریافت رضایت‌نامه او از باشگاه اهل مولداوی هم در فرصت مناسب اقدام کرد و بیش از صد هزار دلار برای این موضع هزینه شد تا ITC این بازیکن به موقع به ایران برسد.

اینکه برانکو چرا وقتی به بازیکنی اعتقاد نداشت او را به خدمت گرفت و مهمتر از آن، وی را به لوکا ماریچی که فصل پیش در پرسپولیس خیلی خوب جا افتاده بود، ترجیح داد مسئله‌ای است که نمی‌شود به سادگی از کنار آن گذشت. در مورد قرارداد گولچ گفته می شود که او طبق بند‌های قراردادش باید در ۳ ماه اول یک سوم قراردادش را دریافت می‌کرد و چون این اتفاق رخ نداد بعد از سپری کردن تعطیلات در کشورش دیگر به ایران برنگشت. اگر این موضوع واقعیت داشته باشد، گولچ طبق قرارداد قانوناً می‌تواند دیگر به ایران برنگردد و برای دریافت کل پولش نیز به فیفا شکایت کند.

نکته قابل توجه اینکه طبق اعلام باشگاه پرسپولیس قراداد گولچ با این باشگاه دوساله است همان طور که قرارداد بازیکنان اوکراینی این تیم هم ۲ ساله بسته شده است.

خرید‌های خارجی پر سر‌وصدای این فصل پرسپولیس تا اینجای کار فقط برای این باشگاه هزینه داشته‌اند و امیدواریم این نفرات مانند خیلی دیگر از خارجی‌های پرسپولیس در آینده‌ای نزدیک از این باشگاه به فیفا شکایت نکنند و پرداخت پول‌شان نیز به مدیران آینده باشگاه واگذار نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.