در هفته آخر مسابقات لیگ فوتسال جوانان، اتفاقاتی غیرطبیعی و عجیبی رخ داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مسابقات لیگ فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور، اتفاقات قابل تأملی رخ داده است.

ماجرا از این قرار است که تیم‌های فوتسال مقاومت البرز و آپکوپارس، هر دو با ۱۲ امتیاز و فقط به خاطر تفاضل گل، به ترتیب تیم‌های اول و دوم جدول بودند. تفاضل گل مقاومت ۹+ بود و تفاضل گل آپکو، ۵+. تیم فوتسال مقاومت در روز آخر موفق شد با نتیجه سه بر دو، شهرداری ساوه را شکست دهد و با تفاضل گل ۱۰+، در صدر جدول بماند اما این به معنای قطعی شدن قهرمانی این تیم نبود. آپکو پارس قم با تیم قعر جدولی انصارالمهدی فسا مسابقه داشت، تیمی که خط دفاع بسیار بدی داشت و در بازی‌های گذشته، ۳۰ گل خورده بود.

با این تفاسیر، نماینده قم می‌توانست با شکست پرگل تیم انصارالمهدی، عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند. اما تیم قعرنشین با وجود حضور بازیکنان خود در سالن، حاضر به بازی نشد و سه بر صفر بازنده اعلام شد، نتیجه‌ای که مقامت البرز را قهرمان این دوره می‌کرد. حتی مسئولان فدراسیون فوتبال که در سالن حضور داشتند، به بازیکنان انصارالمهدی اصرار کردند که مسابقه دهند، اما این بازیکنان حاضر به بازی نشدند. با این نتیجه، تفاضل گل تیم قمی، ۸+ شد و مقاومت البرز به لطف تفاضل گل برتر، قهرمان این مسابقات شد.

اینک اعضای تیم آپکو پارس قم معتقدند تبانی رخ داده و نماینده قم از تیم فسایی به کمیته انضباطی شکایت کرده است. وحید غیاثی سرمربی نماینده قم در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: زحمات ۶ ماهه تیم ما بر باد رفت. اعضای تیم انصارالمهدی به ما گفتند پول بلیت برگشت ما را بدهید تا بازی کنیم که ما قبول نکردیم. شنیدیم که اعضای این تیم به شهرداری ساوه نیز چنین پیشنهادی داده و به آنها گفته بودند اگر هزینه بلیت ما را پرداخت کنید، مقابل تیم آپکو بسیار سفت و سخت بازی می‌کنیم که آنها هم نپذیرفتند.

وی افزود: در همین رابطه، سرپرست تیم ما به فدراسیون فوتبال نامه‌ای نوشت و نماینده فدراسیون هم گفت اگر چنین چیزی باشد پیگیری خواهیم کرد. امیدواریم گوشمالی حسابی به این تیم‌ها بدهند تا دیگر چنین اتفاقاتی شاهد نباشیم. با این اتفاقات هیچ‌کس حاضر نمی‌شود در لیگ‌های جوانان و نوجوانان حضور یابد و مدیر تیم ما گفت که من غلط بکنم دیگر بخواهم در این جا هزینه کنم. متأسفانه بیشتر این هرج و مرج‌ها به بی‌عرضگی فدراسیون فوتبال برمی‌گردد.

این تنها اتفاق این هفته نبود و شهرداری رشت باید به مصاف ایرانجوان بندرعباس می‌رفت و درصورت برد پرگل در این بازی، به رتبه سوم جدول می‌رسید اما تیم بندرعباسی هم بازی نکرد و بازی سه بر صفر به سود تیم گیلانی اعلام شد و این تیم از کسب رتبه سوم بازماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.