مدیربرنامه‌های جنجالی ستاره سوئدی شیاطین سرخ ادعا کرد که این بازیکن ۳۴ ساله برای اینکه بازی در لیگ برتر را تجربه کند، چشمان خود را روی پیشنهادی نجومی از سوپرلیگ چین بسته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مینو رایولا می‌گوید که تابستان امسال زلاتان ابراهیموویچ پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی از یک باشگاه چینی داشته، اما آن را رد کرده است تا بتواند برای منچستریونایتد تحت هدایت ژوزه مورینیو بازی کند.

رایولا درباره زلاتان که تابستان امسال به‌عنوان بازیکن آزاد از پاری‌سن‌ژرمن جدا شد و به شیاطین سرخ پیوست و در این تیم هفته‌ای ۲۰۰ هزار پوند حقوق می‌گیرد، به نشریه «جورناله» ایتالیا گفت: ابراهیموویچ بهترین است. او در چین می‌توانست درآمد خالص ۱۰۰ میلیون یورویی داشته باشد! او اما پول بیشتری نمی‌خواست. او قهرمانی می‌خواهد. من خوش‌شانسم که با زلاتان کار می‌کنم. من همیشه با قهرمانان کار کرده‌ام، زلاتان، پاول ندود، مکسول و اکنون متویدی و دوناروما. دوناروما حتی می‌تواند بهتر از جیجی بوفون باشد، چون همه کسانی که در آینده می‌‌آیند از بازیکنان قدیم بهتر هستند.

رایولا سپس به یکی دیگر از بازیکنان خود، ماریو بالوتلی اشاره و به او توصیه کرد که ایبرا را الگوی خود قرار دهد تا از تمام پتانسیلش استفاده کند.

او اظهار داشت: ماریو یک پدیده است، اما در هر حال بالوتلی است. او آنقدر خوش‌شانس بوده است که دو آدم بزرگ او را به فرزندی بپذیرند، اما باید قبول کنیم شهری که در آن بزرگ شد، پر از آدم‌های نژادپرست بود. او در کودکی‌اش واقعاً عذاب کشید و اتفاقات آن روزها را همیشه در یادش خواهد سپرد. اگر او ذهنیت زلاتان را برای بازی کردن می‌داشت، با استعدادی که دارد می‌توانست پنج توپ طلا ببرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.