بوشهر - سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از مسئولان استان بوشهر خواست از این تیم حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدزاده پنجشنبه‌شب در پایان بازی تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: ذوب‌آهن از بهترین تیم‌های فوتبال ایران است که امروز بازی بسیار خوبی را مقابل این تیم داشتیم.

وی با تقدیر از عملکرد مطلوب بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر در این مسابقه، خاطرنشان کرد: تیم ذوب‌آهن نیز بازی خوبی داشت؛ این بازی خوب و درخشان را به بازیکنانمان تبریک عرض می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر افزود: بازیکنان ما امروز خوب درخشیدند و علی‌رغم اینکه بازی خوبی را ارائه دادیم، موفق به صعود از این مرحله نشدیم.

وی از تلاش برای صعود تیم شاهین شهرداری بوشهر برای صعود به لیگ دسته اول کشور خبر داد و گفت: مسئولان استان بوشهر از تیم شاهین شهرداری حمایت کنند.

احمدزاده افزود: تماشاگران نیز امروز به خوبی تیم ما را همراهی کردند و با حمایت این هواداران خونگرم در بازی‌های آینده امیدواریم که به موفقیت دست یابیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ذوب‌آهن اصفهان در جام حذفی کشور در بوشهر به مصاف تیم شاهین شهرداری رفت که موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه شش بر پنج به پیروزی برسد. بازی در وقت قانونی و وقت اضافی گلی در بر نداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.