سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: این تیم هم‌اکنون در باشگاه‌های دسته دوم لیگ کشور حضور دارد که با توجه به توانمندی بازیکنان این تیم به لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور صعود می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد احمدزاده عصر امروز در پایان بازی ۲ تیم شاهین شهرداری بوشهر و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب رقابت‌های جام‌حذفی کشور با بیان اینکه تیم شاهین شهرداری بوشهر بازی بسیار موفقی در مقابل ذوب‌آهن اصفهان انجام داد اظهار داشت: بازیکنان تیم شاهین شهرداری بوشهر بازی موفق و جالبی در مقابل تیم حریف به نمایش گذاشتند که به این بازیکنان تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه تیم شاهین شهرداری بوشهر در مقابل تیم حریف خوب درخشید، افزود: تیم ذوب‌آهن اصفهان مدعی قهرمانی جام حذفی کشور است که تیم شاهین شهرداری بوشهر توانست با بازی زیبا و جالب موفقیت خوبی از خود به نمایش بگذارد.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با قدردانی از تماشاگران خونگرم بوشهری تصریح کرد: این تیم با داشتن چنین تماشاگرانی و با وجود بازیکنان توانمند و خوش‌استیل می‌تواند در مقابل تیم‌های پر قدرت به موفقیت‌های دلخواه دست یابد.

احمدزاده با بیان اینکه تیم شاهین شهرداری بوشهر هم‌اکنون در باشگاه‌های دسته دوم حضور دارد افزود: هدف ما صعود به لیگ دسته اول است که با توجه به توانمندی که در این بازیکنان مشاهده می‌شود این آرزو دور از انتظار نیست.

وی تأکید کرد: حمایت مسئولان در حل مشکلات تیم شاهین می‌تواند این تیم را به اهداف مورد نظر نزدیک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.