مهاجم پیشین یوونتوس بر این باور است که مهاجم اینتر شایسته حضور در تیم ملی فوتبال آرژانتین است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائورو ایکاردی که در تابستان سال جاری پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان قراردادش را با اینتر تمدید کرد، این فصل شروع خوبی با نراتزوی داشته و در ۶ بازی ۶ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم داده است. با این حال ایکاردی تاکنون تنها یک بازی ملی در کارنامه‌اش به ثبت رسیده و آن هم کمتر از ۱۰ دقیقه در شکست ۳ بر ۲ برابر اروگوئه در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ بود.

کارلوس توس در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورتس» گفت: ایکاردی شایسته دعوت شدن به تیم ملی آرژانتین است. مائورو در اینتر خیلی خوب کار کرده و گل‌های زیادی هم به ثمر رسانده است. البته تصمیم نهایی با ادگاردو بائوسا است، اما به نظرم ایکادری سزاوار حضور در تیم ملی آرژانتین است.

او که در سال ۲۰۱۵ از یوونتوس جدا شد و به بوکاجونیورز، تیم دوران کودکی خود بازگشت، در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: به بازنشستگی فکر می‌کنم. این احتمال وجود دارد که در ماه نوامبر تصمیم به خداحافظی از فوتبال بگیرم. فشار بازی‌ها در آرژانتین خیلی بالاست و اصلاً شباهتی به اروپا ندارد و تنها پس از ۹۰ دقیقه بازی است که به زندگی عادی بازمی‌گردید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.