آقای گل فوتسال جهان گفت: از نظر ما بازیکنان ایران با توجه به تلاش و همتی که از خود نشان دادند قهرمان جهان هستند.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست ۴ بر ۳ تیم ملی فوتسال ایران مقابل روسیه اظهار داشت: به همه بازیکنان و کادرفنی خسته نباشید می‌گویم. آنها از نظر ما قهرمان جهان هستند. دمشان گرم، شیر مادر حلالشان باشد. واقعا آنها کار بزرگی کردند که تا ۵۰ سال دیگر هم چنین اتفاقی رخ نخواهد داد که همه چیز دست به دست هم بدهد تا تیم بتواند به این موفقیت بزرگ دست پیدا کند.

وی ادامه داد: بازیکنان ایران در دیدار مقابل روسیه واقعا خوب بودند اما به هر حال در فوتسال یک روز توپ‌ها به گل تبدیل می‌شود و روزی هم هر چه بزنید به گل تبدیل نمی‌شود. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند اما در نهایت شانس با آنها یار نبود و بازی را واگذار کردند. حالا هم اتفاقی نیفتاده امیدوارم با ریکاوری خوب بتوانند در دیدار رده‌بندی موفق ظاهر شوند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال یادآور شد: تمرینات تیم تاسیسات هر روز ساعت ۱۲ ظهر برگزار می‌شود اما به خاطر این بازی ما ساعت تمرین را تغییر دادیم تا بازیکنان استراحت کنند اما پس از این باخت واقعا خواب به چشمان‌مان نمی‌آید. پس از هر برد تیم ملی خیلی راحت می‌خوابیدیم اما پس از این بازی فکر کنم تا هزار ساعت دیگر هم خوابمان نبرد! واقعا حالمان بد شد، باز هم می‌گویم ای کاش بازی را می‌بردیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )