سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر در خانه پالرمو، دلیل جالبی برای بازگشت بازیکن پیشین‌ بانوی پیر به تورین عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس در ششمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا (سری A)، شب گذشته به زحمت و با یک گل به خودی موفق شد میزبانش پالرمو را شکست دهد و همچنان صدرنشین جدول رده‌بندی بماند.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بانوی پیر پس از این بازی به خبرنگارانی که بازی نه‌چندان مقتدرانه بانوی پیر را زیر سؤال بردند، گفت: به بازیکنانم گفتم که ما در این بازی دو هدف را دنبال می‌کنیم. اول بردن بازی و دوم گل نخوردن. در اینکه تیم‌مان هنوز نیاز به پیشرفت دارد، شکی نیست، چرا که ما از نظر فنی اشتباهات فراوانی داشتیم و پاس‌های اشتباه فراوانی می‌دادیم، اما پس از یکسری بازی‌های سخت، سه امتیاز را گرفتیم. بازی کردن در خانه پالرمو و نتیجه گرفتن در آن کار آسانی نبود و این تیم با چهار امتیازی که از دو بازی اخیرش گرفت، قدرتش را نشان داده است. در پایان (دقیقه ۹۰) مجبور شدیم بازی را ۱۰ نفره به پایان برسانیم و آن چند دقیقه آخر ما را تحت‌فشار قرار داد، اما با این حال نتیجه گرفتیم.

مصدومیت کوادوو آساموا در دقیقه ۹۰ او را در حالی مجبور به ترک میدان کرد که یوونتوس هر سه تعویض خود را انجام داده بود.

آلگری در این خصوص عنوان کرد: وضعیت آساموا هنوز مشخص نیست و او با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد. در مورد دانیله روگانی، اما فکر می‌کنم که وضعیت بهتر باشد، چون او با پای خودش از میدان خارج شد و امیدوارم که مشکلش جدی نباشد. در بازی بعدی برابر دیناموزاگرب در لیگ قهرمانان باید گل بزنیم، چون ما در بازی قلبی‌مان برابر سویا همه کار انجام دادیم، جز گلزنی.

پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد روز جمعه به تورین برگشت تا ضمن تجدید دیدار با هم‌تیمی‌‌های قدیمی‌اش، لوازمش که از تابستان در رختکن بانوی پیر جا مانده بود را با خودش به منچستر ببرد. او پس از بازگشت به منچستر در بازی خانگی یونایتد برابر لسترسیتی گلزنی کرد که این اولین گل او برای شیاطین سرخ از زمان پیوستنش به آنها بود.

آلگری در باره بازگشت پوگبا اظهارنظر جالبی انجام داد. وی گفت: من پل را دیدم. او از انتخابش بسیار راضی است. به‌نظر من هوای تورین به او ساخته است و شاید به همین دلیل بود که برگشت. پوگبا بازیکنی جهانی است که می‌تواند در یک خط دفاعی دو نفره و یا در نقش یک بال و پشت سر مهاجمان هم بازی کند. او هر کاری می‌تواند، انجام می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.