سرمربی تیم فوتبال ملوان نوین انزلی گفت: هیچ پولی برای بازی در تیم ما پرداخت نمی‌شود و بازیکنان ما حتی پول کرایه ماشین هم ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملوان نوین انزلی اولین حریف استقلال در جام حذفی است. این تیم شب گذشته مقابل ملوان در دیدار دوستانه ۴ بر یک شکست خورد.

مسعود باقری سرمربی ملوان نوین انزلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد این بازی گفت: ما می‌خواستیم در این بازی برخی بازیکنان را تست کنیم زیرا روز سه‌شنبه در لیگ دو باید با یک تیم از لاهیجان بازی کنیم. برخی از بازیکنان را ارزیابی کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان با تعصبی داریم که می‌خواهند توانایی‌هایشان را در دیدار با استقلال در مرحله یک سی‌ودوم جام حذفی به نمایش بگذارند. البته می‌دانیم استقلال تیم بزرگی است که در لیگ برتر حضور دارد و یک تیم آسیایی است. با این حال مقابل این تیم تلاش می‌کنیم روز خوبی داشته باشیم و حریف دست و پا بسته‌ای نباشیم.

باقری در مورد اینکه هزینه کل بازیکنان این تیم چقدر است، گفت: بازیکنان ما برای بازی در ملوان نوین پول نمی‌گیرند. آنها به خاطر تعصب‌شان به ملوان در تیم ما حضور دارند و مجانی بازی می‌کنند حتی گاهی اوقات پول کرایه ماشین هم ندارند که مربیان از جیب‌شان به بازیکنان پول کرایه ماشین می‌دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.