سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: مسئولان انضباطی و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال پیگیر اعتراض من به کارشکنی علیه تیم ما هستند.

علیرضا مرزبان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی ۶ بر صفر مقابل راه آهن گفت: کیفیت فوتبالی که تیم خونه به خونه ارایه می کند بسیار خوب است ام با وجود این مساله در یکی دو هفته اخیر نتوانسته بودیم که نتایج مورد نظرمان را بگیریم. مقابل راه آهن اما توانستیم به پیروزی برسیم. هرچند راه اهن هم فرصت هایی برای گلزنی پیدا کرد. تیم ما نیمکت خوبی هم دارد و می تواند در آینده به هدفی که داریم و آن صعود به لیگ برتر است برسیم.

وی در مورد پیروزی با ۶ گل مقابل راه اهن گفت: تصور می کردم پیروز شویم اما انتظار برد با ۶ گل را نداشتم. راه آهن هم تیم خوبی است که مربی خوبی هم دارد.

سرمربی تیم خونه به خونه در مورد ادعایش مبنی براینکه افرادی ۵۰۰ میلیون هزینه می کنند تا تیم او نتیجه نگیرد گفت: ما این مساله را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و دپارتمان داوری هم منعکس کرده ایم و کمیته انضباطی و دپارتمان داوری پیگیر این اعتراض ما هستند و مشخص خواهد شد که برخی به طور سازماندهی شده به دنبال نتیجه نگرفتن تیم ما هستند یا شرایط دیگری وجود دارد.

مرزبان تصریح کرد: من از مربیانی هستم که به مسایل داوری کمتر اعتراض می کنم و فقط در بازی با سپیدرود رشت داور به من بی احترامی کرد و من اگر مساله ای اشتباه را ببینم مقابل آن سکوت نمی کنم.

وی در مورد وضعیت محسن فروزان گفت: او به طور کامل از تیم ما جدا شد و امروز یا فردا در تهران قراردادش با باشگاه فسخ می شود و با او تسویه حساب خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.