بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال ضعف‌هایی دارد که من هم از آن‌ها مطلع هستم ولی تیم‌های دیگر هم ضعف دارند و استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی شود.

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عملکرد تیم استقلال تا هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر گفت: به نظرم با بردی که استقلال به دست آورد کمی از فشار خارج شد و البته تیم مقابل ذوب‌آهن بازی خوبی کرد و شاید اگر در نیمه دوم زود به گل نمی‌رسید آن همه فشار را در دقایق پایانی از ذوب‌آهن تحمل نمی‌کرد.

وی در خصوص اینکه آیا استقلال پتانسیل قهرمانی دارد یا خیر؟ گفت: چرا نداشته باشد؟ استقلال بازیکنانی دارد که هر کدام می‌توانند یک تیم باشند ولی متاسفانه آنها در این تیم جا نیفتادند. بازیکنان جدید استقلال که فصل‌های گذشته در تیم‌های خود ستاره بودند باید بیشتر تمرین کنند.

اکبرپور با تاکید براینکه نام استقلال خودش انگیزه‌ای برای قهرمانی است، گفت: شنیدم آتیلا حجازی از نحوه بازی استقلال انتقاد کرده و من هم خیلی مسائل اطلاع دارم. استقلال ضعف‌هایی دارد که مطمئنا تیم‌های دیگر آن ضعف‌ها را دارند. پرسپولیس سال گذشته خیلی امتیاز عقب بود ولی همین که پشت سرمربی ایستادند تیم جان گرفت و حتی نزدیک بود قهرمان شود. ۶۰ درصد استقلال امسال تغییر کرده و همانطور که گفتم اگر آن مهره‌ها نتوانستند خودشان را نشان دهند دلیل بر این نیست که آخر فصل هم این شرایط را دارد.

مهاجم سابق استقلال تاکید کرد: تراکتورسازی این روزها خوب نتیجه می‌گیرد و این نتایج در آخر فصل تاثیرگذار است ولی از کجا معلوم که این تیم تا آخر فصل همین گونه باشد. زمانی که ما بازی می‌کردیم تیم بهمن در نیم‌فصل اول قهرمان شد ولی در نیم‌فصل دوم به لیگ پایین‌تر سقوط کرد. قهرمانی هدف است و من هم منکر نیستم که سپاهان و تراکتورسازی و پرسپولیس شانس دارند ولی به مرور زمان معلوم می‌شود کدام تیم لیاقت دارد.

اکبرپور در پایان صحبت‌هایش با فارس، گفت: منصوریان بازیکن بزرگی بوده و در آینده مربی بزرگی می‌شود اما به او توصیه می‌کنم ناامید نشود و اگر پیشکسوتان انتقاد می‌کنند به دل نگیرد. آنها دلسوز استقلال هستند و بهتر است از انتقاد آنها درس بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.