سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: ما بازی بسیار خوبی را مقابل برزیل انجام دادیم و حالا حالاها باید از این بازی لذت ببریم.

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل برزیل اظهارداشت: فکر می‌کنم از این به بعد روز اول مهر را باید به عنوان رخدادی مهم در فوتسال تلقی کنیم و هرسال آن را جشن بگیریم چرا که ما مقابل برزیلی به برتری رسیدیم که همواره در ۷ دوره گذشته جام جهانی یا قهرمان بوده، یا نایب قهرمان و یک بار هم به مقام سومی رسیده بود اما ما این تیم را در مرحله یک هشتم نهایی حذف کردیم.

وی ادامه داد: ما برای تمام دقایق بازی برنامه ریزی کرده بودیم و به خوبی حریف را هم آنالیز کرده بودیم، بازیکنان تمرکز فوق‌العاده‌ای داشتند و همه به بهترین نحو در زمین بازی کردند. بهترین کوچی را دیدم که مربیان در کنار زمین انجام می‌دادند، این پیروزی حالا حالاها فراموش نخواهد شد، بارها باید فیلم این بازی را ببینیم و لذت ببریم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در مورد محمد کشاورز خاطرنشان کرد: کشاورز چهارمین دوره حضورش در جام جهانی را تجربه می‌کند. او پس از فالکائو که ۵ دوره را تجربه کرده جزء بازیکنان برتر جهان است که در قاره آسیا هیچکس مثل او نیست. نباید تجارب او را فراموش کنیم. صحبت‌هایی که او پیش از زدن ضربات پنالتی با بازیکنان داشت جای یک دنیا روانشناسی است. او به بازیکنان گفت اگر توپ را به گل تبدیل کردند دمشان گرم و در غیر این صورت هم فدای سرشان. وقتی کاپیتان تیم چنین حرفی می‌زند یعنی تمام بار مسئولیت از روی دوش بازیکنانی که می‌خواهند پنالتی بزنند برداشته می‌شود.

شمس تاکید کرد: کشاورز کاری را کرد که مربی پر مدعای برزیلی نتوانست بکند. کشاورز ۲ بار وقتی که ما از سیستم پاور پلی استفاده کردیم به میدان آمد که در هر ۲ بار نقش موثر خود را نشان داد و یک گل استثنایی را هم به ثمر رساند. به نظرم باید از این بازیکن ویژه تقدیر و تشکر شود چرا که تاکنون حقش را ادا نکرده‌ایم.

وی در خصوص دیدار مقابل پاراگوئه تاکید کرد: بازیکنان پاراگوئه از امشب دیگر خواب ندارند، مطمئن هستم کسانی هم که دیدار ایران و برزیل را ندیدند هم‌اکنون پشیمان هستند اما آن چیزی که مهم است این است که ما باید با قدرت مقابل پاراگوئه ظاهر شویم تا بتوانیم در ادامه مسابقات خودنمایی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.