بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: شخصا انگیزه خاصی برای رویارویی با برزیل داشتم و خوشبختانه در این بازی روز خوب من بود.

حسین طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل برزیل اظهارداشت: خداراشکر توانستیم مقابل تیم قدرتمند برزیل بازی خوبی را به نمایش بگذاریم آنها صاحب سبک و قابل احترام هستند اما ما هم با انگیزه و تلاش زیادی که در میدان انجام دادیم فعل خواستن را صرف کردیم. همه بازیکنان می‌خواستند تیم به برتری برسد.

وی ادامه داد: خدا را شکر توانستیم تاریخ‌ساز شویم، برایمان فرقی نمی‌کرد که مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم تمام هدفمان این بود که به جمع تیم‌های برتر راه‌ یابیم. پیش از این تمام دنیا به فوتسال ایران احترام می‌گذاشت و هم اکنون این موضوع قطعاً بیشتر خواهد شد و نگاه دنیا به ما متفاوت شده است. بازیکنان هم تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند در ادامه مسابقات موفق باشند.

بازیکن تیم ملی فوتسال در مورد گلی که به ثمر رساند و همچنین پاس گلی که داد خاطرنشان کرد: شخصاً انگیزه خاصی برای بازی مقابل برزیل داشتم، خدا را شکر بازی من در دیدار مقابل برزیل گرفته بود البته موفقیت تیم ملی برایم مهمتر از همه چیز است، من وظیفه خود را در زمین انجام می‌دهم و تلاشم این است که تیم موفق باشد، حالا در بازی برزیل هم روز خوب من بود و خوشبختانه توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

طیبی در مورد هواداران ایرانی گفت: خدارا شکر می‌کنیم که دل مردم ایران را شاد کردیم، هدف اول ما شاد کردن دل مردم است. تمام سعی و تلاشمان را هم در این زمینه انجام می‌دهیم. ۱۰۰ درصد دعای خیر مردم باعث این موفقیت شد و امیدواریم این دعاهایشان در ادامه راه هم وجود داشته باشد.

وی در مورد مصدومیتش و دیدار مقابل پاراگوئه گفت: خداراشکر پایم شکستگی نداشته و کشیدگی شدید باعث مصدومیتم بود که باید در فیزیوتراپی آن را بهبود بخشم. تمام تلاش خود را می‌کنم که به دیدار مقابل پاراگوئه برسم و بتوانم که موثر واقع بشوم.

طیبی در مورد رویارویی با فالکائو و اینکه پس از بازی او را روی دستانشان گذاشتند گفت: فالکائو از بهترین بازیکنان دنیاست، به نظرم فوتسال با فالکائو لذت‌بخش است و نبود او ناراحت‌کننده است. صحنه‌های ناراحت‌کننده‌ای بود چرا که او گریه می‌کرد. فالکائو هدف‌های دیگری در جام جهانی داشت که پس از حذف برزیل دسترسی به آنها غیرممکن شد.

وی افزود: به نظرم در فوتسال بازیکنی مثل فالکائو پیدا نمی‌شود و فوتسال دوستان یک لذت را از دست دادند. تمام کسانی که فوتسال را دنبال می‌کنند فالکائو را دوست دارند او بازیکن قابل احترامی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.