تبریز - دو تیم گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار حاشیه های مختلفی همچون حضور کم تعداد تماشاگران در ورزشگاه داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

از این دیدار استقبال جالبی به عمل نیامده و نزدیک ۲۰۰ نفر در ورزشگاه حضور دارند و همه آنها نیز طرفدار تیم گسترش فولاد هستند.

در دقایقی از بازی اندک هواداران حاضر در ورزشگاه به شدت تیم مورد علاقه شان را تشویق می کنند. فراز کمالوند نیز امروز از طرف تماشاگران تشویق شد.

در نیمه اول این دیدار نعیم سعداوی سرمربی تیم فولاد خوزستان با نیمکت نشینان تیم گسترش فولاد درگیری لفظی کوچکی پیدا کرد که با تذکر به موقع داور این درگیری ختم به خیر شد.

در حاشیه این دیدار از زادعلی اصغر کاپیتان تیم ملی ۵ نفره فوتبال نابینایان کشورمان و پوررضوی بازیکن این تیم که اخیرا در پارالمپیک ریو۲۰۱۶ مدال نقره کسب کردند، تجلیل شد.

داور این دیدار پیام حیدری است که اسد حاج محمد، رحیم حاجیلو و جواد محمدی وی را در امر قضاوت یاری می کنند. داوران این بازی به مناسبت درگذشت کمک داور فوتبال ایران با بازوبند مشکی به میدان آمده اند و همچنین بنری در دست داشتند که عکس این کمک داور روی آن حک شده بود.

بازیکنان فولاد خوزستان به خاطر درگذشت هوادار نوجوان فولادی با بازوبند مشکی در این دیدار بازی می کنند.

مگنو باتیستا از تیم گسترش فولاد در دقیقه ۱۹ این بازی کارت زرد گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.