نیمه اول دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس در شرایطی به پایان رسید که دو فوتبالی زیبا و تهاجمی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته هفتم شانزدهم دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر پیگیری شد که نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. امید عالیشاه(۱۴) برای پرسپولیس و احسان حاجی صفی(۲۲) برای سپاهان گل زدند.

این دیدار همانطور که از قبل هم پیش بینی می شد برای هر دو تیم هجومی آغاز شد و شاگردان برانکو و ویسی از همان دقایق ابتدایی فوتبالی زیبا و تماشاگر پسند را به نمایش گذاشتند و پرسپولیس می توانست در دقیقه ۵ روی پاس رو به جلوی علیپور توسط امیری به گل برتری برسد اما وی در آستانه دروازه به توپ نرسید.

در ادامه پرسپولیسی ها زودتر از حریف به گل رسیدند و در دقیقه ۱۴ همکاری خوب محسن مسلمان و عالیشاه گل نخست بازی را رقم زد. در این صحنه مسلمان خطایی که در سمت راست محوطه جریمه سپاهان بدست آورده بودند را با ضربه ای آرام به عالیشاه رساند و او هم با شوتی محکم دروازه میزبان را باز کرد.

در ادامه احسان حاجی صفی در دقیقه ۲۲ این شوت را جبران کرد و از تعلل مدافعان پرسپولیس استفاده کرد و از پشت محوطه جریمه با شوتی محکم دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد تا کار از اول آغاز شود.

در دقایق باقی مانده دو تیم بازهم به فوتبال تهاجمی و سرعتی خود ادامه دادند و صاحب موقعیت هایی هم شدند اما در نهایت نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.