کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس در شرایطی به پایان رسید که دو فوتبالی زیبا و تهاجمی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته هفتم شانزدهم دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر پیگیری شد که نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. امید عالیشاه(۱۴) برای پرسپولیس و احسان حاجی صفی(۲۲) برای سپاهان گل زدند.

این دیدار همانطور که از قبل هم پیش بینی می شد برای هر دو تیم هجومی آغاز شد و شاگردان برانکو و ویسی از همان دقایق ابتدایی فوتبالی زیبا و تماشاگر پسند را به نمایش گذاشتند و پرسپولیس می توانست در دقیقه ۵ روی پاس رو به جلوی علیپور توسط امیری به گل برتری برسد اما وی در آستانه دروازه به توپ نرسید.

در ادامه پرسپولیسی ها زودتر از حریف به گل رسیدند و در دقیقه ۱۴ همکاری خوب محسن مسلمان و عالیشاه گل نخست بازی را رقم زد. در این صحنه مسلمان خطایی که در سمت راست محوطه جریمه سپاهان بدست آورده بودند را با ضربه ای آرام به عالیشاه رساند و او هم با شوتی محکم دروازه میزبان را باز کرد.

در ادامه احسان حاجی صفی در دقیقه ۲۲ این شوت را جبران کرد و از تعلل مدافعان پرسپولیس استفاده کرد و از پشت محوطه جریمه با شوتی محکم دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد تا کار از اول آغاز شود.

در دقایق باقی مانده دو تیم بازهم به فوتبال تهاجمی و سرعتی خود ادامه دادند و صاحب موقعیت هایی هم شدند اما در نهایت نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.