کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال استقلال از کسب نخستین پیروزی تیمش در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان پس از پیروزی ۲ بر یک شامگاه امروز سه شنبه تیمش برابر ذوب آهن به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: بازی خیلی خوبی بود. از دربی برای ما مهمتر بود. بازی بعد از دربی همیشه برای ما مهم بود و بازیکنان نباید در خواب خوب بودنشان در دربی می رفتند و باید این بازی را می بردیم.

وی افزود: نتیجه بازی می توانست در دقایق آخر هر لحظه عوض شود چرا که تیم ما استرس رسیدن به اولین پیروزی را داشت به همین خاطر لایه های دفاعی را افزایش دادیم.

منصوریان ادامه داد: وقتی ما چند موقعیت داشتیم که می توانستیم به گل سوم برسیم طبیعی بود که بازیکنان استرس داشتند. ما در دو بازی دیگر در دقایق آخر پیروزی را از دست داده بودیم. اعتقاد دارم که باید در ستون وسط زمین به شرایط مطلوبی برسیم. البته بازیکنان هم نباید حاشیه امنیت داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تقویم مسابقات را دیده است گفت: ما در بهمن ماه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را داریم که کار را برای ما سخت می کند و امیدوارم بتوانیم در تعطیلات لیگ برتر هم شرایط بهتری پیدا کنیم.

علیرضا منصوریان در مورد عملکرد داور هم گفت: نمی توانم دقیق بگویم پنالتی که برای ما گرفت درست بود یا نه چون صحنه را ندیدم. با این حال اعتقاد دارم در صحنه ای که کاوه رضایی می توانست گل سوم را بزند هم داور می توانست برای ما پنالتی بگیرد.

وی ادامه داد: شرایط را بعد از این برد خوب می دانم. خدا را شکر که توانستیم در این دیدار به پیروزی رسیدیم و به هوادارانمان اطمینان خاطر دادیم که در آینده بهتر خواهیم شد. ما جام حذفی را هم در پیش داریم و امیدوارم امسال بتوانیم یک جام را بگیریم و به لیگ قهرمانان فصل آینده راه پیدا کنیم.

منصوریان در مورد عملکرد بختیار رحمانی گفت: رحمان بازیکن خوبی است که در سن پایین کاپیتان فولاد بوده و با این تیم قهرمان شده است. او نیاز به زمان دارد که به تدریج بتواند استعدادهایش را به نمایش بگذارد. قطعا بختیار رحمانی روزهای خوبی در استقلال خواهد داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )